לכבוד החג: פלאפון תקים עמדות מיוחדות לחיילים בודדים

חברת הסלולר תקים עמדות מיוחדות בכפר הנופש אולגה - שם יחגגו מאות חיילים בודדים ומשפחות שכולות את ליל הסדר - שיאפשרו לחיילים לתקשר בחינם עם קרוביהם בחו"ל ● ואיזו פרס תעניק החברה למוצא האפיקומן?

האגודה למען החייל תערוך זו השנה ה-12 את ליל הסדר המרכזי והגדול ביותר לחיילים בודדים בצה"ל, בו ישתתפו 420 חיילים בודדים וכ-30 משפחות שכולות, ראש אכ"א, אלוף אורנה ברביבאי, ויו"ר האגודה למען החייל, אביגדור קהלני. החיילים הוזמנו לבלות את כל החג בכפר הנופש אולגה, השוכן על שפת הים. בבוקר האירוע יגיע לכפר הנופש הרמטכ"ל, בני גנץ, לברך את החיילים.

בבוקר החג תקים פלאפון עמדות מיוחדות בכפר הנופש אולגה, שיאפשרו לחיילים הבודדים להתקשר חינם להוריהם וקרוביהם בחו"ל. החברה מוסרת כי כל חייל שיגיע לסדר יקבל חודש חינם לשימוש בסמארטפון ובמחשב באפליקציית MUSIX, קטלוג המוזיקה הגדול בישראל הכולל למעלה ממיליון שירים. במהלך שהותם במקום, יקבלו החיילים מתנות רבות מפלאפון וממועדון "יותר" – מועדון ההטבות וההנחות לחיילי החובה של האגודה למען החייל, כאשר גולת הכותרת תהיה מתנה לחייל שימצא את האפיקומן בליל הסדר – טאבלט חדש מתנת פלאפון.

החיילים הבודדים לצדו של הרמטכ"ל בני גנץ, במהלך ארוחת החג בשנה שעברה

ליל הסדר 2012. החיילים הבודדים מרימים כוסית בכפר הנופש אולגה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים