שיא חדש ביו-טיוב: מיליארד משתמשים בחודש

אלפי ערוצי וידיאו הועלו לאתר הפופולרי בשמונה שנות קיומו, וכיום מוצגות בו ארבעה מיליארד שעות של תכני וידיאו מדי חודש ● אילו היה שירות הווידיאו של גוגל מדינה, הייתה זו המדינה השלישית בגודלה בעולם - אחרי סין והודו

בהודעה שפרסמו אמש (ד') בבלוג של יו-טיוב (YouTube) הכריזו מנהלי האתר על שיא חדש של יותר ממיליארד משתמשים בחודש, כלומר – קרוב למחצית מכלל המשתמשים באינטרנט. לדבריהם, "אילו יו-טיוב היה מדינה, הייתה זו המדינה השלישית בגודלה בעולם, אחרי סין והודו. מספר הצופים ביו-טיוב גבוה פי עשרה ממספר הצופים בסופרבול".

יו-טיוב הוקם לפני שמונה שנים בלבד וכולל כיום, על פי מנהליו, אלפי ערוצי וידיאו. עוד הם מסרו, כי כל אחד מבין 100 המותגים הגדולים ברשימה של AdAge כבר ניהל מסעות פרסום באתר הפופולרי.

בסך הכול, על פי הנתונים של גוגל (Google), מוצגות ביו-טיוב ארבעה מיליארד שעות של וידיאו מדי חודש. נתונים חדשים שפרסמה חברת המחקר נילסן (Nielsen) מראים שמספר בני "דור C", כפי שמכנים בנילסן את בני הדור החדש, שצופים ביו-טיוב בטלפונים חכמים משתווה למספר הצופים באתר במחשבי PC.

"האופן שבו צורכים תכנים משתנה. בראשונה קם דור שלם שצופה בתכנים בתנאים שלו", כתב גונרד ג'ונסון, מנהל מחקרי פרסום בגוגל, בהודעה שפרסם בבלוג. "את הדור החדש מגדירים רשת האינטרנט, המכשירים הניידים והרשתות החברתיות. הם צורכים תכנים בשעה שהם רוצים ובמקום שהם רוצים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים