סיסקו תשלם פיצויים בהיקף 70 מיליון דולרים בגין שימוש בטכנולוגיה שהושגה במרמה

בתביעה, טוענת XpertUniverse מניו יורק, כי ענקית התקשורת ביססה את פלטפורמת ה-Expert on Demand שלה, על טכנולוגיה שפותחה על ידה ● לטענתה, סיסקו הפרה הסכם סודיות שנחתם בין השתיים ואף ניסתה לרשום על שמה פטנטים בגין טכנולוגיות שפותחו על ידי התובעת ● סיסקו הודיעה שתערער על ההחלטה

מפטרת. סיסקו

ענקית ציוד התקשורת סיסקו (Cisco) תשלם פיצויים בסך 70 מיליון דולרים לחברת XpertUniverse מניו יורק, בגין שימוש בטכנולוגיה שהושגה במרמה – כך פסק חבר מושבעים בסוף השבוע האחרון. בנוסף, פסקו המושבעים, כי סיסקו הפרה שני פטנטים של XpertUniverse – שתבעה אותה בהליך אזרחי, בגינם תשלם פיצויים נוספים בהיקף 34 אלף דולרים.

בתביעה, טוענת XpertUniverse, כי יצרנית התקשורת מסן-חוזה, ביססה את פלטפורמת ה-Expert on Demand שלה, על טכנולוגיה שפותחה על ידי XpertUniverse. לטענתה, סיסקו הפרה הסכם סודיות שנחתם בין השתיים ואף ניסתה לרשום על שמה פטנטים בגין טכנולוגיות שפותחו על ידי התובעת. החברה הדגישה, כי הסכם הסודיות נחתם לפני שהיא חשפה בפני סיסקו את "כל ההיבטים של הקניין הרוחני" שלה.

על פי התביעה, פנתה סיסקו ל-XpertUniverse ב-2004 והשתיים עבדו יחד עד 2007, אז הפסיקה סיסקו את ההתקשרות. בשנה שלאחר מכן הכריזה ענקית הטלקום על השקת פלטפורמת ה- Expert on Demand. את התביעה נגד סיסקו הגישה XpertUniverse ב-2009.

סיסקו הודיעה שתערער על ההחלטה. "אנו מופתעים ומאוכזבים מאוד מההחלטה שקיבל חבר המושבעים", מסרה החברה בעקבות הפסיקה, שהתקבלה בבית המשפט הפדראלי במדינת דלאוור. על פי עורכי הדין של סיסקו, "לא הוצגו ראיות שהיו יכולות לאפשר לחבר המושבעים לפסוק לטובת XpertUniverse".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים