יבמ הציגה כלים חדשים לחיזוי אנליטי של תקלות ציוד ודרישות תחזוקה

הפתרונות החדשים מנתחים נתוני Big Data ממגוון מקורות, ומספקים התראה מוקדמת על כשלים ● את ההתראה מקבל העובד לטאבלט, לסמארטפון או לדפדפן שלו, יחד עם המלצות לפעולה

יבמ (IBM) הציגה כלי תוכנה ושירותים חדשים לחיזוי אנליטי, המאפשרים לצפות מראש כשלים ותקלות בציוד ונכסים ולהיערך למניעתם ולטיפול בהם. הפתרונות החדשים מנתחים נתוני Big Data ממגוון מקורות סטטיים וזרמי נתונים, על מנת לבנות מודלים סטטיסטיים מתקדמים המאפשרים לחזות מראש כשלים בציוד ולספק התראה מוקדמת. ההתראות מוצגות על גבי הטאבלט, הסמארטפון או הדפדפן שבשימוש העובד או המנהל, יחד עם המלצות לפעולה הנדרשת על מנת למנוע או לצמצם את ההפרעה לפעילות השוטפת, ולמזער את ההוצאה.

במרכז היכולות החדשות המוצגות במסגרת סל פתרונות האופטימיזציה מבוססת החיזוי האנליטי של יבמ, ניצבים כלים לניתוח חתימת אירוע, IBM Signature Solutions. הפתרונות, המיושמים בסיוע היועצים העסקיים של יבמ, נתמכים על ידי חבילות ניהול ייעודיות לתחומי תעשייה שונים, ומוצעים במסגרת שירותי ענן. כלי התוכנה של יבמ לניתוח חתימת אירוע כוללים מערכות זיהוי הונאות, אופטימיזציה של ניהול פיננסי, וכלים לבנייה אוטומטית של המלצות ללקוחות.

סל המוצרים החדש מיועד לתעשיות הרכב, האלקטרוניקה, התעופה והחלל, תעשיות ביטחוניות, מפעלי ייצור, חברות מכרות, חברות תובלה, ספקי תקשורת וספקי תשתיות אנרגיה ושירותים. מ-יבמ נמסר, כי עד כה השלימה החברה יותר מ-30 אלף עסקאות בתחום המיחשוב האנליטי, והצפי הוא כי בשנת 2015 יסתכמו הכנסותיה בתחום הניתוח האנליטי וה-Big Data ב-20 מיליארד דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים