פייסבוק תחל להציע מודעות ממומנות גם ב-News Feed

המעבר להצגת מודעות ממומנות ב-News Feed נחשב לאחד מהעוגנים הכלכליים הגדולים ביותר של הרשת החברתית, מאחר ובניגוד למודעות שמוצגות בצד – את המודעות שמופיעות ב-News Feed ניתן לראות גם במכשירים ניידים ● פייסבוק תבדוק את החידושים עם קבוצה של לקוחות נבחרים, כאשר השירות צפוי להיפתח לכלל המפרסמים בשבועות הקרובים

הלחץ על פייסבוק (Facebook) להגדיל את הכנסותיה נותן את אותותיו: מפעילת הרשת החברתית הגדולה בעולם הודיעה אמש (ג') על הרחבת מערכת הפרסום שלה, שמציגה מודעות בהתאם להיסטוריית הגלישה של המשתמש. עד כה הציעה פייסבוק למפרסמים להציג מודעות בחלק הימני של האתר, בהתבסס על חתכים גיאוגרפיים ואתרים בהם ביקר בעבר הגולש. כעת, לוקחת הרשת החברתית את המערכת צעד אחד קדימה, ומאפשרת למפרסמים להציג מודעות גם במרכז האתר, כלומר ב-News Feed ("זרם עדכוני החדשות") עצמו.

המעבר להצגת מודעות ממומנות ב-News Feed נחשב לאחד מהעוגנים הכלכליים הגדולים ביותר של פייסבוק, מאחר ובניגוד למודעות שמוצגות בצד – את המודעות שמופיעות ב-News Feed ניתן לראות גם במכשירים ניידים. על פי נתונים שפרסמה הרשת בסוף השנה החולפת, שני-שליש ממשתמשיה ניגשו לאתר באמצעות מכשיר נייד כלשהו במהלך דצמבר 2012. עם זאת, הודיעה פייסבוק, כי בשלב ראשון ניתן יהיה להציג מודעות ב-News Feed רק בגרסת המיועדת למחשבי PC.

מערכת הפרסום של פייסבוק, Facebook Exchange, הושקה בשנה שעברה – בסמוך למועד הנפקתה של החברה בבורסת נאסד"ק, והגדילה באופן משמעותי את הכנסותיה מפרסום. כיום אחראית המערכת לכ-84% מההכנסות, שהפכו לנושא קריטי יותר ויותר עבור החברה, עם הפיכתה לציבורית.

פייסבוק תבדוק את החידושים שהציגה אתמול ב-Facebook Exchange עם קבוצה של לקוחות נבחרים, כאשר השירות צפוי להיפתח לכלל המפרסמים בשבועות הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים