מבחן הציוצים: איזה מכשיר פופולארי יותר – iPhone 5 או גלקסי S4?

ניתוח חדש בדק את היקף הבאזז שיצרו ההשקות האחרונות של אפל וסמסונג, באמצעות מספר הפעמים בהן הוזכר כל מכשיר ברשת המיקרו-בלוגים ● הניתוח נערך ביום ההשקה של כל אחד מהמכשירים וביום שאחריה ● על פי הדו"ח, ה-iPhone 5 של אפל הוזכר פי חמישה יותר פעמים בטוויטר בהשוואה לגלקסי S4 החדש של סמסונג ● עם זאת, 81% מהאזכורים של ה-S4 היו חיוביים, לעומת 73% במקרה של ה-iPhone 5

ניתוח של פעילות המשתמשים בטוויטר (Twitter) שפורסם אתמול (ג'), מגלה פער ניכר בין הפופולאריות לה זוכים מכשירי הדגל של שתי המובילות בתחום הסמארטפונים העולמי – אפל (Apple) וסמסונג (Samsung). הדו"ח בדק את היקף הבאזז שיצרו ההשקות האחרונות של שתי החברות – ה-iPhone 5 והגלקסי S4, באמצעות מספר הפעמים בהן הוזכר כל מכשיר ברשת המיקרו-בלוגים.

הניתוח, שנערך על ידי Investing Analytics, מצביע על ניצחון מוחץ ובלתי מעורער ל-iPhone 5 של אפל, שהוזכר פי חמישה יותר פעמים בטוויטר בהשוואה לגלקסי S4 החדש של סמסונג. יצויין, כי הניתוח נערך ביום ההשקה של כל אחד מהמכשירים וביום שאחריה. בסך הכל, זכה ה-iPhone 5 לכ-2.4 מיליון אזכורים בטוויטר, לעומת כ-440 אלף אזכורים בלבד לגלקסי S4. עם זאת, 81% מהאזכורים של ה-S4 היו חיוביים, לעומת 73% במקרה של ה-iPhone 5.

אפל השיקה את הדגם האחרון של ה-iPhone שלה בספטמבר האחרון בסן פרנסיסקו, ואילו סמסונג ערכה את השקת הגלקסי S4 בתחילת החודש בניו יורק. המכשיר של אפל מתאפיין במסך Retina גדול יותר בהשוואה לדגמים הקודמים וביחס של 16:9, קישוריות LTE (דור 4) ומצלמה משופרת. המכשיר החדש של סמסונג מציע מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציה גבוהה יותר בהשוואה לקודמו, מעבד מהיר יותר ושיפור בביצועי המצלמה והסוללה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים