בתפוח הגדול עם HP
HP ישראל העניקה השנה תמריץ ייחודי ויוקרתי במיוחד לאנשי המכירות המצטיינים בקרב השותפים העסקיים שלה בישראל. במסגרת תוכנית התמריצים, המכונה HP EG Partner Winner Club, ארגנה החברה לאנשי המכירות המצטיינים חמישה ימים בלב ליבה של מנהטן, כאשר גולת הכותרת של הנסיעה הייתה השתתפות במשחק NBA שהתקיים במדיסון סקוור גארדן. היה זה משחק העונה, בו התחרו שתי הקבוצות המובילות את הליגה, מיאמי היטס נגד ניו יורק ניקס.
27 משתתפים מקרב השותפים הרכיבו את משלחת הזוכים. מדובר בנציגים מקרב החברות One1, מטריקס, טריפל סי (Triple C), דורקום, C-Data ,Visual D.G, סינופיה, Zipcom, קומפיומט, קבוצת פרולוגי'ק, אופק חדש, נס מטח, תדיראן טלקום ו-Aba Computers.
אל הזוכים הצטרפו מנהלים ב-HP ישראל, ביניהם: ישראל קציר, מנהל אגף שירותי התמיכה הטכנולוגים; דורון אלטשולר, מנהל GSD; רמי קורן, מנהל ההפצה; ותמר פיקדו-כהן, מנהלת השיווק שניצחה על הפרויקט לאורך כל הדרך.
תגובות
(0)