מנהלת הפרטיות של גוגל פורשת מתפקידה

לאחר שלוש שנים בתפקיד הודיעה אלמה וויטן, מנהלת הפרטיות הראשונה של ענקית האינטרנט, כי היא פורשת מתפקידה ● וויטן תוחלף על ידי לורנס יו, מנהל הנדסה של גוגל, שיישא בתואר "מנהל פרטיות למוצרים והנדסה"

אלמה וויטן, מנהלת הפרטיות של גוגל (Google), תפרוש מתפקידה לאחר שלוש שנים בתפקיד – כך על פי ידיעה שפורסמה במגזין פורבס (Forbes). וויטן תוחלף על ידי לורנס יו, מנהל הנדסה של גוגל, שיישא בתואר "מנהל פרטיות למוצרים והנדסה".

וויטן, ששימשה כמהנדסת בגוגל במשך שבע שנים, מונתה ב-2010 לתפקיד מנהלת הפרטיות של גוגל. היא הייתה הראשונה ששימשה כמנהלת פרטיות בחברה – משרה שנוצרה בעקבות שורה של פרשיות בתחום הפרטיות בגוגל.

בעוד שוויטן עבדה ממשרדי גוגל בלונדון, יעבוד יו מהמשרדים הראשיים שלה בקליפורניה. יו עובד בגוגל מזה שמונה שנים והיה אחד ממייסדי תוכנית הפרטיות של גוגל, על פי דובר החברה. יו ידווח לאריק גרוס, סגן נשיא להנדסת אבטחה ופרטיות.

"במהלך עשר שנים בגוגל תרמה אלמה רבות לשיפור מוצרינו והגנה על המשתמשים", מסר דובר גוגל. "צוותי הפרטיות והאבטחה, וכולנו בגוגל, נוסיף להשקיע מאמצים רבים כדי להגן על הנתונים של המשתמשים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מנשה אברמוב

    אז מה, מישהו יכול לנחש איפה המשרה ההבאה שלה, בבינג, ביאהו או בחבר חדש שיכנס לתחום

אירועים קרובים