מיקרוסופט שחררה גרסת עדכון מצטבר ראשונה לאקסצ'יינג' 2013

העדכון החדש כולל תיקוני באגים ותכונות חדשות, בהן אשף להגדרת מדיניות ניתוב של ספרי כתובות, יכולת לאפשר ניהול קבוצות ביחד ואפשרות לגשת לספריות ציבוריות מועדפות דרך יישום הרשת של אאוטלוק ● כמו כן, נכללים בה שיפורים במרכז ניהול השרת, כולל ניהול הודעות אחוד ● העדכון הבא לאקסצ'יינג' 2013 עתיד לצאת ביולי הקרוב, לאחר שמיקרוסופט הודיעה שתשחרר עדכון שכזה מדי רבעון

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה גרסת עדכון מצטבר ראשונה לאקסצ'יינג' 2013 (Exchange 2013), שרת הדואר שלה שמיועד להתקנה מקומית בארגון. העדכון החדש כולל תיקוני באגים ותכונות חדשות.

שלא כמו בעבר, מיקרוסופט לא משתמשת במערכת העדכונים הרגילה שלה כדי לעדכן את המוצר. במקום זאת, היא משתמשת בשיטה בה כל התקנה של שרת דואר חדש נעשית באמצעות הגרסה המעודכנת ביותר שקיימת, ללא צורך בעדכונים נוספים לשרת האקסצ'יינג' לאחר מכן.

מספר הגרסה של העדכון הוא 15.0.620.29. לפי מיקרוסופט, זהו מספר הגרסה המינימלי הנדרש כדי להתקין שרת חדש שיוכל לעבוד במקביל יחד עם תמיכה בגרסאות ישנות יותר של השרת.

בין התכונות החדשות שנכללות בעדכון ניתן למצוא אשף להגדרת מדיניות ניתוב של ספרי כתובות, יכולת לאפשר ניהול קבוצות ביחד, אפשרות לגשת לספריות ציבוריות מועדפות דרך יישום הרשת של אאוטלוק (Outlook) וכן שיפורים במרכז ניהול השרת, בהם ניהול הודעות אחוד.

מדובר בעדכון הרבעוני הראשון שמציעה מיקרוסופט עבור אקסצ'יינג' 2013, לאחר שהיא התחייבה בעבר לספק, החל מהגרסה הנוכחית, עדכון כזה בכל רבעון. מכיוון שכך, העדכון המצטבר השני אמור להיות מופץ בתחילת יולי הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים