פשוט וסופי: העדכון למערכת ההפעלה חלונות ייקרא 8.1

מיקרוסופט החליטה לחזור לשיטת המספור הישנה, זאת למרות שחבילת העדכונים לוותה במשך זמן רב בשם הקוד חלונות בלו ● ההחלטה מעידה, ככל הנראה, על כך שמדובר בעדכון משמעותי למערכת ההפעלה של מיקרוסופט

העדכון הגדול לחלונות (Windows) שמתכננת מיקרוסופט (Microsoft) לקיץ ייקרא בסופו של דבר חלונות 8.1. לאחר התלבטויות רבות, ולמרות שחבילת העדכונים לוותה במשך זמן רב בשם הקוד חלונות בלו (Windows Blue), החליטו בענקית התוכנה לחזור לשיטת המספור הישנה. מכיוון שמדובר בעדכון שאמור להיות גדול ורציני במהותו, תקודם מספר הגרסה ל-8.1. תמונה שמציגה את העדכון החדש כחלונות 8.1 כבר דלפה לרשת.

למעשה, מאז ימי הגרסה השלישית של חלונות, לא השתמשה מיקרוסופט בשיטת המספור הזה כדי לציין עדכון של מערכת הפעלה שמיועדת לשוק הצרכני. אז, לאחר השקת הגרסה הראשונה, הושקה גרסה בשם חלונות 3.1 ולאחריה גם 3.11. מאז נהגה מיקרוסופט להוסיף לשם מערכת ההפעלה את מספר חבילת השירות כדי לציין את עדכונה, וכך היה זה גם במקרה של חלונות 7 (Windows 7).

ככל הנראה ההחלטה להשתמש בעדכון מספר גרסה ולא בשיטת חבילות השירות מצביע על כך שמדובר בעדכון משמעותי, אך לא כזה שעדיין ראוי להיקרא חלונות 9. כזכור, החליטו בחברה להשיק בכל שנה עדכון למערכת ההפעלה הנוכחית, כך שייתכן שעד השקת הגרסה המשמעותית הבאה, עוד נזכה לראות גרסאות בשם חלונות 8.2 ואולי גם חלונות 8.3.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים