ITFS הטמיעה מערכות של אורקל בלאומי קארד בפרויקט בהיקף מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו עשרה שרתים של אורקל מסוג 86X עם מעבדי אינטל (Intel) ומערכת הפעלה של Oracle Linux ● הפתרון מבוסס תצורת RAC של החברה, על שלושה שרתים בייצור, שני שרתים בתצורת RAC לאתר הגיבוי ועוד חמישה שרתים לסביבות אחרות

ITFS הטמיעה מערכות של אורקל (Oracle) בלאומי קארד בפרויקט שהחל בסוף השנה שעברה והסתיים לפני כחודש. היקפו הכספי נאמד במיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעו עשרה שרתים של אורקל מסוג 86X עם מעבדי אינטל (Intel) ומערכת הפעלה של Oracle Linux. הפתרון מבוסס תצורת RAC של החברה, על שלושה שרתים בייצור, שני שרתים בתצורת RAC לאתר הגיבוי ועוד חמישה שרתים לסביבות אחרות.

השרתים שהוטמעו בפרויקט מהווים תשתית לבסיס נתונים קריטי בארגון, המשרת כמה יישומים עסקיים, והשימוש בהם מאפשר ביצועים מרביים ועלייה מהירה לייצור.

לדברי עופר בן ארצי, מנהל תשתיות פתוחות בלאומי קארד, "הפרויקט הינו אחד החשובים בארגון, כי המוצרים שהוטמעו מספקים שירות בזמן אמת למערכות IT רבות בו. השירות כולל מתן מענה ללקוחות שמתחברים מאתר האינטרנט או מיישומי הסלולר, וכן לקוחות המתקשרים למוקדי השירות השונים". הוא הוסיף, כי "מדובר בפתרון שלם מספק אחד שכולל שרתים, מערכות הפעלה ומוצרי תוכנה. זה הביא לקיצור משמעותי של זמן העלייה לאוויר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים