תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | חברת UPS קיימה שולחן עגול במשרדיה בשותפות עם החברות Mobisec ו-Applicat בנושא אסטרטגיות מובייל בארגון

במסגרת המפגש הציג מנהל מערכות המידע של UPS, שי גוטמן, לקהל של מנמ"רים ומנהלי אבטחת מידע את היישום המלא של אסטרטגית המובייל הארגונית בחברה, המבוססת בין השאר על פתרון ה-MDM של חברת AirWatch המיוצגת בישראל על ידי חברת מוביסק ועל אפליקציה שפיתחה חברת Applicat

04/04/2013 14:47

UPS ,Mobisec ו-Applicat, קיימו שולחן עגול שעסק ביישום המלא של אסטרטגיית המובייל הארגונית, משלב הייזום, החשיבה, התכנון, האסטרטגיה ועד לשלבי היישום של ניהול ערוץ המובייל EMM (ר"ת Enterprise Mobility Management) באמצעות פתרון ה-MDM של חברת AirWatch ופיתוח האפליקציות שביצעה חברת Applicat.

את המפגש, שהתקיים במשרדי UPS שבקרית שדה התעופה, הובילו שי גוטמן – מנמ"ר UPS, גדי גילאון – מנכ"ל Mobisec, ואופיר רון – מנכ"ל Applicat, והשתתפו בו מנהלי מערכות מידע, אנשי IT, מנהלי רכש ומנהלי שיווק מחברות מובילות במשק.

שיתוף הפעולה הפורה בין החברות החל לפני מספר חודשים כאשר UPS בחרה להטמיע אסטרטגיית מובייל (ניידות ארגונית) כוללת לצורך ניהול משימות השליחים בשטח במטרה לשפר את השירות ללקוח ולייעל את תהליכי העבודה בארגון.

את תהליך הניידות הארגונית הוביל מנהל מערכות המידע – שי גוטמן וציוותו תוך ליווי וייעוץ מלא של חברת Mobisec המובילה את תחום הניידות העסקית בישראל.

שי גוטמן, מנהל מערכות מידע, UPSהמהלך כלל שדרוג מערך הסלולר בחברה למכשירי סמארטפון מתקדמים, הטמעה של אפליקציה ייחודית אשר פתחה חברת Applicat המתמחה בפיתוח מוצרים ואספקת פתרונות תוכנה בעולם המובייל עבור ארגונים וחברות טכנולוגיה, והטמעת פתרון ה-MDM של AirWatch, אותו מייצגת חברת Mobisec בישראל.

לדברי שי גוטמן: "עולם הניידות העסקית הנו מאתגר ברמת התהליכים העסקיים, הטכנולוגיות והתשתיות ופה חשוב מאוד לדעת לנהל ולתכנן מהלך שלם קצה לקצה, במסגרת אסטרטגיה ברורה ומוגדרת כאשר העניין האמיתי, הוא הערך המוסף במונחי האצה עסקית ארגונית. עולם הניידות העסקית הוא עולם המיחשוב החדש, בו אנו יכולים להגיע ל-delivery מהיר של צרכים עסקיים עם שביעות רצון גבוהה בצד הלקוחות (פנימיים וחיצוניים) ובעלויות הגיוניות.

לדברי גילאון, מנכ"ל מוביסק, "UPS הינה חלוצה בנוף הישראלי בהחלטתה האסטרטגית להטמיע פתרון מובייל מלא הכולל מענה לשירותים הנוגעים בליבה העסקית של הארגון. אני גאה ומעריך את בחירתה של UPS בנו כשותף לדרך אמיצה זו".

לדברי אופיר רון, מנכ"ל Applicat: "כספקית פתרונות מובייל המשרתת לקוחות enterprise רבים בארץ ובעולם, אנו גאים לקחת חלק במימוש האסטרטגיה הארגונית של UPS. אין לי ספק שהטמעת הפתרון לניהול משימות השליחים בשטח, יאפשר ל-UPS להגדיל את הפרודוקטיביות, לייצר חסכון במשאבים וצמצום הוצאות, ויאפשר לארגון לבנות מנועי צמיחה חדשים לטובת האצתו העסקית", הדגיש רון.

אירועים קרובים