תוכן שיווקי

ניהול פרוייקטים בענן – עם MS-Project

מה הם פתרונות הענן המוצעים ל-Microsoft Project 2013 ומה הוא הפתרון המתאים ביותר לעסק שלך?

07/04/2013 14:37

האם אתם שוקלים ישום של פתרון ניהול פרוייקטים ארגוני? אם כן חשוב לדעת שכיום ניתן להנות מפתרון ניהול הפרוייקטים הארגוני של מיקרוסופט בענן כחלק מ-Office 365. בנוסף לאפשרות להטמעת Project כחלק מה-Office 365 ישנם חלופות נוספות אשר בהם ניתן ליישם MS Project Server בענן.

ורד מאור סמל, מנהלת השיווק של חברת מתן, תנסה לעשות קצת סדר בבלגן ותציג לכם את האופציות השונות. לחברת מתן יש ניסיון רב שנים בהטמעות מערכות PPM אירגוניות בענן, בעבודה מול שותפי ענן וכשותפי זהב של חברת מיקרוסופט. אנו עובדים עם שותפי ענן שונים כדי להציע ללקוחותינו את הפתרון המתאים ביותר לצרכיהם.

אופציות הענן המוצעות לאירגוני PPM הם:

פתרון הענן של מיקרוסופט – Microsoft’s Cloud – מתאים ל Project 2013

שותפי ענן – Partner Clouds  – אירוח בשרתי השותף בהתאמה אישית לצרכי האירגון

פתרון ענן עצמאי – Private Clouds – אירוח בשרתים המקומיים או בשרתים המרכזיים של החברה

במאמר זה ניסינו לפשט את ההבדלים והפתרונות השונים לבעלי ההחלטות באירגון ומנהלי ה-IT. השוני העיקרי בין האפשרויות הוא רמת ההתאמה האישית של המערכת לאירגון, יכולות מורחבות וכמובן השוני במחיר, כל אירגון צריך לבצע את ההחלטה על פי סדרי העדיפויות שלו. כמובן שיש אלמנטים נוספים אשר משפיעים על השיקולים של כל ארגון בנושא.

במחקרי שוק שנערכו בארה"ב נראה שרוב האירגונים כיום מעדיפים לעבוד עם שותפי ענן ולהנות מהאפשרות להתאמת הפתרון לצרכי הארגון בשילוב עם יתרונות הגמישות והאמינות של סביבת הענן.

לפרטים נוספים והתייעצות נשמח לקבוע פגישת ייעוץ עם מומחי מתן

אירועים קרובים