תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ActionBase החדשה נותנת לכם לבחור

07/04/2013 14:43

חברת טופ סולושנס מקבוצת טופ גרופ, תשיק את גרסת ה-ActionBase 6.7 Solution Center החדשה בכנס שייערך ב-11.4 בפיצ'ר, אזה"ת הרצליה. הגרסה החדשה מציגה יכולות מתקדמות וחדשניות יותר בתחום ניהול התהליכים בארגון. אם עד היום אפשרה ActionBase ניהול פעילויות נפרדות, משימות פרטניות, מעקב אחר החלטות ועוד, מציגה הגרסה החדשה יכולת ניהול רב שלבי של תרחישים שלמים, תכנון פעולות עוקבות ומשלימות, וביצוע כל התהליך עד לסיומו.

גרסת ActionBase 6.7 מאפשרת למשתמש לבחור את תסריט ניהול התהליך המתאים ביותר לארגונו מתוך מגוון רחב של תסריטים קיימים.
בכנס יסקרו איתן טומשין, מנכ"ל החברה ואיתי אנגלברג, מנהל המוצר, את החידושים שנוספו בגרסה וידגימו את השימוש בה. אחריהם יספרו לקוחות החברה על התהליכים בהם הם בחרו להשתמש וכיצד הם מייעלים תהליכי עבודה: מימי מידן מאבן קיסר – על ניהול תהליכי איכות באמצעות ActionBase ואבי מנשרוב משירותי בריאות כללית ידגים כיצד ה-ActionBase מאפשרת ניהול תהליכים חוצי ארגון. את הכנס תחתום הרצאתה של פסקל ברקוביץ על התמודדות עם אתגרים וחשיבה אחרת.

ActionBase היא מערכת מובילה לניהול ובקרה של ביצוע תהליכים ארגוניים מורכבים, וכן אחד התחומים החמים בעולם בתחום ניהול התהליכים Human Process Management. ה-ActionBase מאפשרת לארגון להגדיר, לבצע ולבקר באופן דינמי תהליכים היוצרים בד"כ לעומס מידע, ומביאים לחוסר יעילות ולאי עמידה ביעדי הארגון, כל זאת על בסיס תוכנות Office, מה שהופך אותה לידידותית וקלה ליישום.

אירועים קרובים