יבמ חושפת טכנולוגיות לקידום שימוש ב-Big Data בארגונים

ענקית הטכנולוגיה תציע כלים חדשים להאצת ניתוח נתונים, המאפשרים הפקת דו"חות וניתוח אנליטי במהירות גבוהה פי 25 בהשוואה לטכנולוגיות מדורות קודמים ● בנוסף, תשחרר יבמ בהמשך השנה את ה-PureData System for Hadoop, שתוכנן במטרה לפשט ולזרז את תהליכי הפריסה והתפעול של שרתי Hadoop בארגון

מתחדשת שוב ושוב. יבמ

יבמ (IBM) מציגה שורה של טכנולוגיות חדשות המיועדות לסייע לארגונים ולגופי ממשל בהתמודדות עם עידן ה-Big Data, זאת באמצעות פישוט, האצה והוזלה של ניתוח אנליטי עבור כמויות ענק של נתונים הזמינים במסגרת הארגון. כלים חדשים להאצת ניתוח נתונים, שפותחו ביבמ, מאפשרים הפקת דו"חות וניתוח אנליטי במהירות גבוהה פי 25 בהשוואה לזו המוכרת בטכנולוגיות מדורות קודמים.

מוצר חדש נוסף אותו מציגה יבמ הוא PureData System for Hadoop, שתוכנן במטרה לפשט ולזרז את תהליכי הפריסה והתפעול של שרתי Hadoop בארגון. Hadoop היא תוכנה בקוד מקור פתוח המשמשת לארגון ולניתוח כמויות גדולות של מידע מובנה ובלתי מובנה, דוגמת פוסטים באתרי מדיה חברתית, תמונות וידיאו דיגיטליים, רשומות מסכמות של תנועות עסקיות מקוונות ונתוני מיקום של טלפונים סלולריים.

המערכת החדשה מאפשרת לצמצם את הזמן הנדרש להפעלת שרתי Hadoop במסגרת ארגונית, עד לדקות בלבד. היא משלבת כלים אנליטיים ומערכות ויזואליזציה הן למשימות ניתוח עסקי אנליטי והן למשימות אנליזה מדעית. בנוסף, מציעה המערכת כלים משופרים לטיפול ב-Big Data, לרבות ניטור, פיתוח ושילוב עם מערכות עסקיות ארגוניות אחרות.

כל המוצרים החדשים יהיו זמינים ברבעון הנוכחי, למעט PureData System for Hadoop, שיסופק ללקוחות במחצית השנייה של השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים