רשות הסחר האמריקנית: סמסונג הפרה חלק חשוב מפטנט של אפל

הפרת הפטנט, על פי ה-ITC, היא בכך שהענקית הדרום קוריאנית שילבה תפקוד לבחירת טקסט בטלפונים חכמים ובמחשבי לוח מתוצרתה ● עתה, נדרשת הרשות להחליט אם היא מאמצת את החלטת השופט או דוחה אותה, כאשר ההחלטה הסופית צפויה להתקבל בחודש אוגוסט

סמסונג (Samsung) הפרה זכויות בחלק חשוב מפטנט של אפל (Apple), בכך ששילבה תפקוד לבחירת טקסט בטלפונים חכמים ומחשבי לוח מתוצרתה – כך קבע בהחלטה ראשונית שופט מהרשות של ארה"ב לסחר בינלאומי (ITC).

עם זאת, השופט קבע, כי החברה מדרום קוריאה לא הפרה זכויות של אפל בפטנט נוסף, שמאפשר למכשיר לגלות אם חובר מיקרופון או התקן אחר לשקע המיקרופון. החלטות אלה ניתנו כבר ב-26 במרץ, אך פורסמו רק ביום ה' האחרון. זאת, על מנת לאפשר לחברות להסתיר מידע עסקי רגיש שמופיע בפסק הדין.

על פי הנוהל, כעת נדרשת הרשות להחליט אם היא מאמצת את החלטת השופט או דוחה אותה. ההחלטה הסופית צפויה להתקבל בחודש אוגוסט. אם ההחלטה של השופט תאומץ, יכולה הרשות לאסור על יבוא לארצות הברית של מכשירים שיש בהם משום הפרת זכויות בפטנטים. על פי אפל, המכשירים שיש בהם משום הפרת זכויות בפטנט כוללים, בין השאר, מכשירי Galaxy ו-Nexus מתוצרת סמסונג.

אירועים קרובים