תוכן שיווקי

שדרוג מערכת תכנון תקציב ברשת מכבידנט

08/04/2013 14:58

Experis BI פיתחה ושדרגה בהצלחה את מערכת תכנון התקציב של רשת מרפאות השיניים – "מכבידנט" .השדרוג כלל שימוש בפלטפורמה חדשה המוצגת בפורטל הארגוני של מכבידנט. באמצעות המערכת, מרפאות השיניים של מכבידנט מתכננות את יעדי ההכנסות וההוצאות. הנהלת מכבידנט משתמשת בפלטפורמה ככלי עבודה יעיל בהתמודדות עם יעדי תפוקה ותרומה עם כל מרפאה בודדת ועם כלל המרפאות לבניית תכנית עבודה ותקציב מאושר לכלל החברה.

אלי פסח, סמנכ"ל כספים מכבידנט: השדרוג מאפשר לנו לתכנן מראש ולנהל תקציב של רשת מרפאות בשיתוף עם המרפאות, ובהמשך לבצע מעקב אחר ביצוע בפועל למול תכנון תקציב, עד לרמת הסעיף התקציבי הבודד במרפאה, ולהגיב לשינויים בזמן אמיתי מתוך מטרה לעמוד ביעדים.

ניר צרפתי, מנכ"ל משותף Experis BI: שלב התכנון הינו קריטי בקביעת היעדים האופטימאליים להשגת מטרות הארגון. במסגרת התהליך מתאפשר לכל יחידה להגיש את הצפי שלה בסעיפים השונים ולאחר דיאלוג עם המטה לאשר את היעדים הסופיים.בהמשך מתאפשרת בקרה רציפה של השגת היעדים ביחס לתכנון המקורי.

Experis BI
Experis BI מומחית בפתרונות מידע ניהולי, ייעול תהליכים וניהול חכם של הידע בארגון. החברה הוקמה על ידי צוות מומחים בתחום הבינה עסקית (BI) וניהול הידע אשר פיתחה גישה המבוססת על:

•    ניסיון בפיתוח, ניהול והטמעת מערכות מידע עסקיות במגוון טכנולוגיות
•    שיתוף יועצים עסקיים מומחים
•    פיתוח מתודולוגיות הכשרת מנהלים בשיתוף עם החוג למנהל עסקים של הקריה האקדמית אונו.

תחומי המומחיות שלנו: פתרונות ה-BI של Oracle ,Microsoft ו-QlikView, פורטלי מידע עסקי, מערכות מדדים ויעדים ותשתיות מחסני נתונים ( DWH).

"מכבידנט"
רשת מרפאות שניים בפריסה ארצית הכוללת 49 מרפאות ומעסיקה כ-2,000 עובדים. במרפאות הרשת מועסקים רופאי שיניים מהשורה הראשונה, כולל רופאים מומחים לרפואת הפה, שיקום הפה, כירורגיה, יישור שיניים (אורתודונטיה), רפואת חניכיים (פריודונטיה), טיפולי שורש ורפואת שיניים לילדים, וכן יועצים מומחים מהטובים בתחומם.

אירועים קרובים