תוכן שיווקי

כרטיסים גראפיים מקצועיים לביצועים אופטימליים

סדרת ה-W של AMD FirePro מציעה תאימות גבוהה ל-SolidWorks 2013 ,PTC Creo 2.0 ועוד יישומי CAD ו-CAE לקבלת ביצועים ואפקטים גראפיים מתקדמים

08/04/2013 15:10

סידרת ה-W החדשה של משפחת ה-FirePro מבית AMD, היא דור חדש של יחידת עיבוד גראפי (GPU) המבוססת על ארכיטקטורת ה-GCN (ר"ת Graphics Core Next) בליטוגרפיה מתקדמת של 28nm. יחידת העיבוד הגראפי בארכיטקטורת ה-GNC תוכננה כך שתנצל בצורה יעילה יותר את יחידות העיבוד מאשר בארכיטקטורות הקודמות, מה שנתן עליית מדרגה משמעותית בביצועים באפליקציות D3.

ע"י תמיכה ב-PCI Express 3.0, יחד עם הגדלת רוחב הפס לזיכרון, הפתרונות הממוקדים לשוק התיב"מ של AMD ר.ל. FirePro W5000 (ה-2GB GDDR5) ו-FirePro W7000 (ה-4GB GDDR5) יכולים להתגבר גם על מודולים גדולים במהירות גבוהה יותר. סדרת ה-W ממשפחת ה-AMD FirePro אינה רק חומרה מאוד חזקה. מנהל ההתקן המקצועי כולל מספר אופטימיזציות שנעשו באופן ייעודי, כל זאת על מנת להבטיח למעצבים ולמהנדסים לקבל את מיטב הביצועים מהכרטיס הגראפי כאשר הם מריצים את תוכנת התיב"מ תלת-מימד היעודית שלהם.

למספר יישומי תיב"מ משפחת ה-FirePro של AMD מאפשרת אפקטים חזותיים מתקדמים בזמן אמת וכתוצאה מכך מתקבלת תמונה בהירה ומציאותית יותר. יתר על כן, בעזרת הביצועים החזקים של סדרת ה-W של AMD FirePro, יש אפשרות להשתמש באפקטים המורכבים הנ"ל מבלי לאבד אינטרקטיביות עם נתוניי תלת מימד.

בנוסף ליכולת התלת מימדית הגראפית המתקדמת, ארכיטקטורת ה-GNC תוכננה גם לחישוב כללי (GPGPU – General Purpose GPU), חישוב כללי בעזרת ה-GPU מאפשר למשתמשים בתוכנות מבוססות OpenCL להאצת סימולציה יתרונות משמעותיים. עם כרטיסי FirePro הגבוהים – FirePro W8000 (ה-4GB GDDR5) ו-FirePro W9000 (ה-6GB GDDR5) חישובים כללים יכולים להוריד את העומס מפעולות שהתבצעו עד היום ע"י המעבד המרכזי, כל זאת במקביל לפעולות הגראפיות בתלת מימד.

לפרטים נוספים

ניתן ליצור קשר באמצעות האתר או בטלפון: 03-7331401 – דולב, 03-7331402 – מיקי

אירועים קרובים