ביל מקדרמוט, מנכ"ל משותף בסאפ, דחה במפתיע את ביקורו בישראל

הסיבה הרשמית לדחייה היא כינוס דחוף של מועצת המנהלים של סאפ, האמורה לדון בנושאים שמחייבים את נוכחותו של מקדרמוט בארצות הברית ● מקדרמוט, כזכור, היה מתוכנן להגיע לישראל כבר ביולי אשתקד, אולם גם אז בוטלה הגעתו ● הביקור, נמסר, ייערך במועד אחר שטרם נקבע

ביל מק'דרמוט, מנכ"ל סאפ

ביל מקדרמוט, מנכ"ל משותף בענקית התוכנה הגרמנית סאפ (SAP), דחה היום (ב') במפתיע את ביקורו המתוכנן בישראל, שאמור היה להתקיים בהמשך השבוע. הביקור, נמסר, ייערך במועד אחר שטרם נקבע.

במסגרת הביקור, אמור היה מקדרמוט להשתתף במסיבת עיתונאים שנקבעה ליום ד' הקרוב, במרכז הפיתוח של החברה ברעננה. בנוסף, תוכננו לו פגישות עם לקוחות בולטים של סאפ בישראל. זה אמור היה להיות ביקורו הראשון של בישראל כמנכ"ל משותף בסאפ.

מקדרמוט, כזכור, היה מתוכנן להגיע לישראל כבר ביולי אשתקד, אולם בסופו של דבר בוטלה הגעתו. אולם, בניגוד לפעם הנוכחית, ההודעה על הדחייה אז נעשתה מוקדם יותר – עוד בטרם החלו ההכנות הממשיות להגעתו.

במכתב אישי ששלח מקדרמוט, הביע המנכ"ל התנצלות על כך שהוא נאלץ לדחות ברגע האחרון את ביקורו. הסיבה הרשמית לדחייה היא כינוס דחוף של מועצת המנהלים של סאפ, האמורה לדון בנושאים שמחייבים את נוכחותו בארצות הברית. מקדרמוט הוסיף וכתב, כי הוא מקווה שלוח הזמנים שלו יאפשר לו לשלב ביקור בישראל בתקופה הקרובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים