אינטל מציגה טכנולוגיית Thunderbolt מהירה יותר

טכנולוגיית Thunderbolt מהדור הבא של אינטל מציעה קצב תקשורת מהיר פי שניים ותאימות לאחור ● היא תופיע במחשבים ראשונים רק לקראת סוף השנה הנוכחית

אינטל (Intel) הציגה אמש (ב') את הדור הבא של טכנולוגיית Thunderbolt, עם קצב תקשורת מהיר פי שניים ותמיכה בקלט מהדור הנוכחי.

הטכנולוגיה החדשה, שהוצגה במסגרת ועידת National Association of Broadcasters, תומכת בתקשורת דו כיוונית בקצב של עד 20 גיגה-סיביות לשנייה, בהשוואה לקצב של עד 20 גיגה-סיביות לשנייה בדור הנוכחי. קצב התקשורת של הדור החדש מאפשר להעביר סרטון וידיאו של 4K ולהציג אותו בו זמנית, על פי הדיווחים.

טכנולוגיית הקלט/פלט Thunderbolt מעניקה קצבי העברה מהירים מאלה של טכנולוגיית USB 3.0 המתחרה, ויכולה לתמוך בקצב זה במספר התקנים במקביל. הדור הראשון של Thunderbolt הוצג ב-2011, במסגרת שיתוף פעולה בין אפל (Apple) ואינטל, וניתן למצוא אותה כמעט בכל דגמי המחשבים של אפל, מלבד מחשבי Mac Pro השולחניים. כמו כן, ניתן למצוא אותה כיום במחשבי PC מסוימים, למשל בחלק מהדגמים של לנובו (Lenovo) ואייסר (Acer).

בכוונת אינטל לשלב את טכנולוגיית Thunderbolt מהדור החדש בערכות שבבים חדשות שיוצעו בקרוב. ניתן יהיה למצוא אותה במוצרים ראשונים שיוצעו לקראת סוף השנה הנוכחית ובמוצרים רבים יותר שיוצעו בשנה הבאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים