דיווח: גוגל מנהלת מגעים על רכישת WhatsApp תמורת מיליארד דולרים

מקור "מקורב למגעים" מסר שהם מתנהלים מזה "ארבעה או חמישה שבועות" וש-WhatsApp הצליחה להוציא את המחיר מאחר שאנשיה משחקים אותה "קשים להשגה" ● המחיר נחשב גבוה יחסית, לאחר שפייסבוק רכשה את אינסטגרם, חברה ששווייה נחשב גבוה מזה של פלטפורמת המסרים המיידיים, תמורת סכום דומה

גוגל (Google) מנהלת מגעים על רכישה של יישום המסרים WhatsApp – דיווח האתר Digital Trend בידיעה שנסמכת על מקור "מקורב למגעים". לדבריו, המגעים מתנהלים מזה "ארבעה או חמישה שבועות" ועד כה הצליחו בחברת WhatsApp, שמשחקת תפקיד של "קשה להשגה", להעלות את המחיר שמציעה גוגל לקרוב למיליארד דולרים.

WhatsApp הוא אחד היישומים הפופולריים ביותר בקרב המשתמשים במכשירים ניידים. היישום תומך כמעט בכל הפלטפורמות של המכשירים הניידים – iOS, אנדרואיד (Android), בלקברי (BlackBerry) וחלונות פון (Windows Phone) – ומאפשר למשתמשים לשלוח זה לזה מסרים מיידיים, תמונות, הודעות קוליות והודעות בווידיאו, מבלי לשלם תמורת הודעת SMS.

בינואר האחרון הכריזה החברה על שיא חדש של שבעה מיליארד הודעות נכנסות ליום ו-11 מיליארד הודעות יוצאות ליום, שהושג בערב השנה החדשה.

יצוין שהמחיר שהוזכר נחשב גבוה יחסית לשווייה המשוער של החברה. פייסבוק (Facebook) שילמה מחיר דומה תמורת אינסטגרם (Instagram), ששווייה נחשב גבוה יותר. לכן, ונוכח העובדה שהיא מסתמכת על מקור אחד בלבד, יש להתייחס לידיעה בזהירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים