לוק מהון, דל: "מיזוג תשתיות ה-IT הגיע לבשלות"

"לקוחות ארגוניים מתחילים להפנים את התועלות התפעוליות והכספיות שנובעות מביצוע פרויקטים בתחום, ולכן יהיה גידול בכמות ההטמעות שלהן בשנים 2013-2014", אמר מהון, מנהל שיווק תחום הדור הבא לפתרונות מיחשוב בחברה ● לדבריו, "ארגונים מתחילים להבין את המחיר שהם משלמים כיום בשל העובדה שבעבר הם רכשו בכל תחום של ה-IT את המוצר הטוב בתחומו; הסיבוכיות שקיימת במערכות היא בלתי נסבלת תמיד, ובוודאי בתקופה כמו בימינו, כאשר המצב הכלכלי של ארגונים לא טוב"

"מיזוג תשתיות ה-IT הגיע לשלב הבשלות. לקוחות ארגוניים מתחילים להפנים את התועלות התפעוליות והכספיות שנובעות מביצוע פרויקטים בתחום, ולכן יהיה גידול בכמות ההטמעות שלהן בשנים 2013-2014", כך אמר לוק מהון, מנהל שיווק תחום הדור הבא לפתרונות מיחשוב ב-דל (Dell), לאנשים ומחשבים.

מהון דיבר בכנס משווקים שערך הסניף הישראלי של החברה, שנערך שלשום (ג') באולמי איסט בתל אביב. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-200 שותפים עסקיים, חלקם מחו"ל.

לדברי מהון, "המנמ"רים מצויים כיום בפני כמה אתגרים במקביל: צמצום תקציבי ה-IT, הצורך באספקת יותר שירותים ויישומים והמורכבות הכרוכה בתפעול סביבות מיחשוב הטרוגניות. בנוסף, הם נדרשים לניהול ארבע שכבות מיחשוב: תוכנה ויישומים, שירותי IT, רשתות תקשורת ומערכות איחסון. זאת אחת הסיבות שהלקוחות הארגוניים נדרשים וגם רוצים פתרונות של מיזוג תשתיות".

הוא אמר, כי "מערכות הניהול הן הרכיבים שמביאים את הדבק לתפעול של כל המערכת ביחד. בהכרח, הן מביאות לטיפול טוב יותר בעובדה ששכבות המיחשוב השונות הן הטרוגניות. הלקוחות לא רוצים להתעסק ברמת הנתב או ארון האיחסון, אלא מוטרדים ברמה גבוהה בהרבה – זו של היישומים העסקיים דוגמת ERP ו-CRM. כך, הכרזנו לפני כחודשיים על השקת Active System Manager 7.0 – שכבת ניהול למוצרי תשתית אחודה. שכבת ניהול זו מבוססת על יישומים של גייל (Gale), שנרכשה על ידי דל, ומרחיבה את יכולות הניהול של מערכת Active System מעבר לתשתית הפיזית גם לסביבה וירטואלית. היא גם משולבת בתוך ארכיטקטורת Active System 800 והארכיטקטורות הקשורות אליה. מה שהיא עושה זה לספק הקצאה של משאבים ולנהל את התשתיות תוך קבלת נראות רבה יותר. היכולות החדשות מאפשרות למנהלי הרשת למזג את התשתיות הווירטואליות ואת יכולת חלוקת העומסים המוכרת מהשרתים הפיזיים".

עוד ציין מהון ש-"ארגונים מתחילים להבין את המחיר שהם משלמים כיום בשל העובדה שבעבר הם רכשו בכל תחום של ה-IT את המוצר הטוב בתחומו. הסיבוכיות שקיימת במערכות היא בלתי נסבלת תמיד, ובוודאי בתקופה כמו בימינו, כאשר המצב הכלכלי של ארגונים לא טוב. כלי הניהול שלנו באים יחד עם שינוי במגמה: ארגונים מתחילים להבין שעדיף לרכוש את המערכות מידי ספק אחד. זו גם ההמלצה שלנו לארגונים – רכשו את כלל שכבות ה-IT מספק אחד. ברור שאני ממליץ על דל, אבל לא זו הנקודה, אלא פישוט הסיבוכיות של ה-'ספגטי' והקלה על ניהול ה-IT".

מהון ציין, כי אתמול (ב') הוא נפגש עם מנהל תשתיות במוסד פיננסי בארץ. "אמרתי לו שהדרך לחיסכון בהוצאות התפעול לטווח הארוך עוברת דרך עוד השקעה כספית לטווח הקצר", אמר. "פרדוקסלי ככל שזה יישמע, רק הטמעת שכבה של כלי ניהול כעת תקל על המסע העתידי שלו לעבר תשתיות ממוזגות ואחודות. אם הוא ועמיתיו לא יעשו כך, הרי שלטווח הארוך, הוצאות התפעול שלו יגדלו עוד יותר".

מהון סיכם באמרו, כי "לקוחות ארגוניים מבינים שבלי הליכה למגמה של תשתיות ממוזגות, הוצאות תפעול ה-IT שלהם לא יפסיקו לעלות. הם לא יצליחו להפנות את המשאבים הנדרשים לכיוון חדשנות וזריזות עסקית וכן לכיוון יכולת גידול בשוק תחרותי. דל יכולה לספק יותר יעילות במחיר פחות וזה היתרון העיקרי שלה על פני ענקיות דוגמת HP, יבמ (IBM) וסיסקו (Cisco)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים