תוכן שיווקי

הכשרה חברה לביטוח בחרה EasyPDF400 כמוצר עיצוב ניתוב והפצת מסמכים ארגוני

09/04/2013 14:42

מאת חיים וינר, מנכ"ל משותף ומייסד ויארטק.ביז

חברת ויארטק ישמה מערכת עיצוב ניתוב והפצת מסמכים בהכשרה חברה לביטוח. המערכת שולבה בתהליך הפקת תעודות חובה ופוליסות אלמנטרי לסוכנויות.

הכשרה חברה לביטוח הינה אחת מחברות הביטוח הותיקות בישראל, הנהנת מניסיון ומוניטין שצברה במשך שנים רבות. החברה מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום אלמנטארי וחיים, תוך שמירה על מקצועיות, שירותיות, פתיחות ואיכותיות לצד ערכים מסורתיים של אמינות והוגנות.

בעזרת מוצר EasyPDF400, יושם בהכשרה תהליך המרת פוליסות אלמנטריות ותעודות חובה לפורמט PDF ו-TIF ומשם עברה לכספת וירטואלית לשימוש הסוכנויות. מוצר EasyPDF400 מקבל כקלט את קובצי ההדפסה מערכת הביטוח. קבצים אילו מכילים מספר רב של מסמכים ובעזרת מנגנון חיתוך והפרדה המערכת מחלקת את ההדפסה למסמכים בודדים. מיד לאחר מכן, EasyPDF400 מעצב את המסמך החדש ומשלב לתוכו תבנית מוכנה מראש, כמו כן המערכת מוסיפה חותמת "שולם" לתעודות החובה.

שמות קובצי ה-PDF וה-TIF נשלטים מתוך המוצר וכוללים מזהים ביטוחיים כגון מספר פוליסה, תוספת, שנת חיתום וכו', כדי לאפשר זיהוי קל והמשך טיפול בקובץ במערכות החברה האחרות. המרת המסמכים נעשת במהירות גבוהה, בתהליך אוטומטי לחלוטין בהשקעה מינימלית של מחלקת מערכות מידע.

מערכת EasyPDF400 הותקנה הוגדרה ונכנסה ליצור ביום עבודה אחד בלבד.

הכשרה חברה לביטוחEasyPDF400 הוא מוצר כחול לבן פרי פיתוח של חברת ויארטק. המוצר נותן מענה שלם לפלטים הארגונים המגעים מסביבות IBM i, Mainframe ו Unix וסביבות הדפסה טקסטואליות אחרות. EasyPDF400 מאפשר קליטה של מגוון רחב של סוגי קלט, החל מהדפסות ארגוניות, קובצי טקסט מסוגים שונים וכלה בקובצי XML.

הפצת הפלט המעוצב נעשת אינטגרטיבית מתוך המוצר למגוון ערוצים החל ממדפסות רשת, תורי הדפסה ב-IBM i, דוא"ל, פקס, כספות וירטואליות, אתרי אינטרנט ומערכות ארכיון ארגוניות. המוצר מאפשר הוספת אלמנטים גראפים מסוגים שונים כגון ברקוד,לוגו, רקע, פונטים, צבע וטבלאות. אך מלבד העיצוב הגראפי EasyPDF400 מאפשר גם טיוב והוספת מידע חיצוני להדפסה הקיימת, כגון החלפת מיקוד ישן בחדש או הוספת מידע אחר המגיע ממקורות מידע נוספים. המוצר מכיל בתוכו מודולים תומכים נוספים כגון חיתוך הדפסות לפי קבוצה, חיתום דיגיטלי של מסמכים, ארכיון מובנה, יכולת קליטת חתימות ממשטח חתימה ויכולות הדפסה מאובטחת בתחנות מרוחקות כגון מדפסות סוכנים וכו'.

שפר אבלסון, סמנכ"ל מערכות מידע בהכשרה חברה לביטוח: "מערכת ה-EasyPDF400 הינה צעד נוסף של הכשרה בשיפור ושדרוג השירות אותו היא מעניקה לסוכניה ומבוטחיה. אני בטוח כי השימוש במערכת החדשה יתרום לעבודה השוטפת המתבצעת בחברה ויקדם אותה. המוצר נרכש על ידי מגוון חברות בגדלים שונים ובתחומי עיסוק מגוונים בארץ ובעולם ובתוכן חברות ממשלתיות, חברות ביטוח, מפעלים ובתי מסחר. לאור הצלחת המוצר בהכשרה חברה לביטוח, החברה מתעתדת להרחיב את מעגל השימוש במוצר
בעבור פלטים נוספים וערוצי הפצה נוספים.

מידע נוסף על המוצר תוכלו למצוא בקישור הבא.

מילה על הכותב
חיים וינר הוא מנכ"ל משותף ומייסד בחברת ויארטק.ביז. לחברה מעל 100 לקוחות בארץ ובעולם ו-14 מוצרי אינטגרציה שונים. חברת ויארטק היא יצרנית של מוצרי אינטגרציה מסביבות PC ו-legacy כגון IBM i IBM Mainframe ו-Unix.

אירועים קרובים