תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת HP: "לקוחות שמשתמשים במוצרי האבטחה של HP לא נפגעו כלל בתקיפת אנונימוס האחרונה"

10/04/2013 12:22

"אנחנו לא מופתעים שדווקא לאחר מלחמת הסייבר האחרונה, לקוחות שמשתמשים במוצרים שלנו לא נפגעו כלל", אמר אייל דאלי, מנהל הפעילות האזורית בחטיבת אבטחת המידע בחברת HP. "השילוב בין פתרונות האבטחה של HP מספק ללקוחות כלים ומשאבים לניטור, ניהול ותגובה לפרצות אבטחת המידע בזמן אמת, תוך נקיטת שיטות הגנה פרואקטיביות מתקדמות. יתרה מזאת מוסיף דאלי שכחלק מתהליכי הלמידה של המערכות, הן יוכלו להתכונן להתקפה הבאה. "מדובר בחדשנות טכנולוגית המבוססת על מתודולוגיות מתקדמות".

HP הכריזה לאחרונה על הקמתה של קבוצת המחקר חדשה (HPSR), שתספק מודיעין בתחום אבטחה באמצעות כלים כדוגמת מחקרים פנימיים, דיווחים, תדרוכי איום וכלים אחרים שיהוו שיפור משמעותי לסל מוצרי האבטחה שלה.

כחלק מחטיבת אבטחת המידע של HP, תוביל HPSR את אסטרטגיית המחקר של HP הכוללת מינוף קבוצות קיימות המחקר הקיימות כמו HP DVLabs, ארגון מחקרים המתמקדים בגילוי פגיעיות וניתוח, חיזוק מחקר אבטחת תוכנה אשר מתמקד בפיתוח נהלי אבטחת תוכנה. HPSR גם ינהל את יוזמת ה-ZDI, המתמקדת בזיהוי פגמי תוכנה שגורמים ל-cyber attack ופרצות אבטחה.

הכלת יכולת אנליטיות ותוצרי מחקר מודיעיני בטחוני (Reputation) למוצרים קיימים הוא למעשה אחת מהיכולת המתקדמות ביותר כיום להתקפות Cyber. יכולת אלו משולבות למוצרי האבטחה של החברה: Arcsight, TP ו-Fortify. וכתוצאה מכך ניתן להתגונן מפני התקפות מתוחכמות על ידי גילוי אינטראקציות עם אתרים ו/או גורמים חשודים בזמן אמת. הפתרון מזהה את הנכסים הנגועים, מבצע תקשורת בזמן אמת עם מרכזי פיקוד ושליטה וזאת לפני שקניין רוחני דולף.

אירועים קרובים