מבצע חדש בגולן טלקום: חודשיים חינם לחבילות ללא הגבלה

התחרות הפרועה בעולם הסלולר נמשכת והביאה את החברה להציע למצטרפים או למתניידים חדשים אליה, שיצטרפו לחבילה ללא הגבלה, חודשיים ראשונים חינם ולאחר מכן 99 שקלים בחודש ● על מנת ליהנות מהמבצע יש להירשם כמנוי חדש באתר החברה עד ל-30 באפריל בשעה 20:00 ולהפעיל את כרטיס ה-SIM עד ל-5 במאי באותה השעה ● החברה אף הרחיבה את מספר נקודות המכירה שלה בחנויות באג ובסט מובייל

המלחמה בעולם הסלולר מביאה את החברות להמשיך ולהציע מחירים אטרקטיביים: גולן טלקום יצאה הבוקר (ב') במבצע במסגרתו היא מציעה חודשיים חינם ולאחר מכן – מחירה הרגיל של החבילה, 99 שקלים בחודש. המבצע הוא לחבילות ללא הגבלה בלבד ומיועד למצטרפים חדשים או למתניידים חדשים לחברה מהמתחרות.

על מנת ליהנות מהמבצע יש להירשם כמנוי חדש באתר החברה עד לתאריך ה-30 באפריל בשעה 20:00. כתנאי למבצע, הפעלת כרטיס ה-SIM צריכה להתבצע עד לתאריך ה-5 במאי באותה השעה. מנוי שיפעיל את כרטיס ה-SIM לא יאוחר מ-24 באפריל ב-20:00 יתחיל לשלם על החבילה רק ב-25 ביוני ומנוי שיעשה זאת לא יאוחר מ-5 במאי יחויב בפעם הראשונה רק ב-25 ביולי.

בנוסף, הרחיבה גולן טלקום את מספר נקודות המכירה שלה בחנויות באג (Bug) ובסט מובייל (Best Mobile), בהן ניתן להירשם ולקבל את כרטיס ה-SIM מיידית. מספרן עומד כעת על 55.

כמו כן, החברה החלה אתמול להציע כרטיס SIM כפול המיועד לשימוש ברכב, ללא תשלום חודשי, והוסיפה יעדים בינלאומיים חדשים ל-"חבילת גולן טלקום" ללא הגבלה, ביניהם אורוגוואי ואוקראינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים