תוכן שיווקי

לקראת אירוע | האביר האפל של כיכר "טיימס" במנהטן

נקודת הגישה האלחוטית השחורה והקטנה הולכת לאיבוד בקו הרקיע של הטיימס סקוור בין שלטי הפרסומות, אך מפיצה Wi-Fi באזור ● חברת "טאוור סטרים" היא יוזמת המיזם המשגשג ומשכירה את השירות לספקיות האינטרנט והסלולאר המקומיות ● בקרוב בישראל?

11/04/2013 14:41

מאת אור יצהר, מנהל מוצר Ruckus Wireless בחברת גטר טק

במקום הכי עמוס במנהטן, בכיכר "טיימס", מבקרים מדי יום רבבות תיירים ומקומיים, אלו אוהבים לעשות "Check-In" בפייסבוק, לצלם ולהעלות לאינסטגרם, לפטפט בסקייפ ולספר חוויות. חברת "טאוור סטרים" האמריקנית התקינה על פני למעלה מאלף גגות במנהטן, נקודות גישה אלחוטיות של Ruckus Wireless, אשר מפיצות Wi-Fi לתושבים ולתיירים, גם בכיכר "טיימס".

ג'ף תומפסון, מייסד ומנכ"ל "טאוור סטרים", טוען כי בחן שיטות רבות למתן גישה לאינטרנט ומצא כי Wi-Fi היא הטובה והזולה ביותר. "האתגר הגדול", כך אמר, "היה עומס המשתמשים. פתרנו זאת באמצעות הצבת נקודות גישה של Ruckus Wireless עם זוויות כיסוי של 30 עד 120 מעלות. באופן הזה כיוונו את השידור לאזור מסוים קטן, שם איפשרנו גישה למאות משתמשים להתחבר בו-זמנית".

על-גבי נקודות הגישה של "טאוור-סטרים" משדרות ספקיות אינטרנט וסלולר אמריקניות מובילות. אלה מאפשרות גישה חופשית או בתשלום למנויים באזורים הציבוריים. ההתממשקות מבוצעת באמצעות קונטרולר מרכזי של Ruckus Wireless שיועד למטרה זו ואף מאפשר לנתב את התעבורה ישירות לאותן ספקיות ולא רק לאינטרנט. פתרון זה מועדף על-ידי הספקיות האמריקניות שכן הן יכולות באמצעותו לתת שירותים נוספים, דוגמת אבטחה וסינון תוכן, למשתמשים.

תומפסון, שמשכיר את תעבורת הנתונים לספקיות, ציין כי הביקוש לכיסוי אלחוטי במנהטן גבוה בשל צפיפות האוכלוסייה. זו הסיבה שחברות הסלולאר תרות אחר תהליך של 3G Offload, המהווה שינוי דרך הגישה של המשתמש אל האינטרנט, מהחיבור 3G הסלולארי אל החיבור האלחוטי Wi-Fi. באמצעות מערכת Ruckus Wireless הנדידה הזאת מתבצעת באופן אוטומטי ללא צורך בהגדרות ידניות של המשתמש, מבחינתו התהליך שקוף.

מוצרי Ruckus Wireless נמכרים ומותקנים גם בישראל. מעל 125 נקודות גישה מותקנות ברחבי רמת-השרון ומאפשרות גישה לתושבים. לא סוד הוא כי מערכות אלחוטיות של Ruckus Wireless נבחרו והותקנו ע"י רשויות מוניציפאליות נוספות כמו רמת-גן, חיפה, רחובות, אשדוד, באר-שבע ועוד.

מעניין יהיה לראות האם גם בישראל יאומץ המודל שבמסגרתו חברה פרטית משקיעה בתשתית אלחוטית ומשכירה את השימוש ואת התעבורה לספקיות האינטרנט והסלולאר.

מוצרי Ruckus Wireless מיובאים ומשווקים בישראל על-ידי חברת גטר טק.

חברת גטר טק, מקבוצת גטר (Getter Group), הינה ספקית תשתיות מובילה בתחום התקשורת, מערכות המידע ואלקטרוניקה ביתית במספר תחומים עיקריים: הדפסה, מחשוב, תקשורת וטלפוניה, כמו גם אלקטרוניקה ביתית ובידורית. גטר טק הוקמה בישראל בשנת 1982 ונמנית על החברות הוותיקות והמובילות בתחומה בישראל. במשך כל שנות פעילותה שומרת על סטנדרטים של מצוינות, מקצועיות, זמינות ורמת שירות בלתי מתפשרת, תוך מחוייבות לפתרונות מלאים ואיכותיים. החברה פועלת כ-One Stop Shop, עם קשת רחבה של מוצרים, פתרונות ושירותי תמיכה, מעבדות שירות בפריסה ארצית, ייצוג בלעדי של מותגים בינלאומיים, יבוא מוצרים חדשניים ואיכותיים. בין המותגים המיוצגים ע"י גטר-טק בישראל ניתן למנות: Lexmark, BenQ, Panasonic, AEG ,TredNet, Ruckus Digium, Innova המתמחה באלקטרוניקה בידורית, תקשורת וציוד היקפי ו-e-Bag המתמחה בתיקים איכותיים למחשבים ניידים.

מידע נוסף ניתן למצוא באתר הבית של גטר טק

אירועים קרובים