ארצות הברית: ה-FBI דורש תוספת של יותר מ-41 מיליון דולרים ליכולות ניטור סייבר

בארגון הביון דורשים את הסכום על מנת לצמצם את "הפערים הקריטיים" ביכולתו לעקוב אחר פעילות אינטרנטית ● הסכום אותו דורש ה-FBI הוא חלק מדרישת תקציב של 86 מיליון דולרים, לטובת יוזמת "הדור הבא של הסייבר" ● מהארגון נמסר, כי מטרת היוזמה החדשה היא "לעזור לקדם את גישת הממשלה להגנה בעולם הקיברנטי"

ה-FBI דורש יותר מ-41 מיליון דולרים על מנת לשפר את יכולתו של ארגון הביון בתחום איסוף וניתוח מידע קיברנטי ולצמצם את "הפערים הקריטיים" ביכולתו לעקוב אחר פעילות אינטרנטית.

הסכום אותו דורש הארגון הוא חלק מדרישת תקציב של 86 מיליון דולרים, לטובת יוזמת "הדור הבא של הסייבר". במסגרת היוזמה מבקש ה-FBI לשכור 36 עובדים, כולל 10 סוכנים. עם זאת, יותר מ-33 מיליון דולרים מהסכום מיועד להוצאות שאינן בתחום משאבי אנוש (ובמשתמע – רכישת טכנולוגיות, י.ה.). הסיבות לדרישה הוגשו בדו"ח מסווג לקונגרס, כחלק מדרישת התקציב של ה-FBI ל-2014.

מה-FBI נמסר, כי מטרת היוזמה החדשה היא "לעזור לקדם את גישת הממשלה להגנה בעולם הקיברנטי, כמו גם לטפל בפערים קריטיים ביכולת הנוכחית של ה-FBI לחקירה וזיהוי חדירות למחשב, צמצום התופעה ושיבוש פעילותם של 'שחקנים' במרחב הסייבר".

אנליסטים העירו בסוף השבוע, כי ב-FBI חוששים שטכנולוגיות חדשות שנמצאות בשימוש אינן קלות למעקב, ניטור וביצוע כמו האזנות סתר קלאסיות בעולם הטלפוניה. בשל כך, ציינו, הארגון חושש שהוא ייחלש ביכולתו לאכיפת החוק ושהוא יימצא לעתים באזורים "מעורפלים" טכנולוגית, מבלי שיש לו את היכולת לעקוב אחר המשתמשים בשיטות מסוימות של תקשורת. בשנה שעברה לחץ ה-FBI על חברות אינטרנט ליצור "דלתות אחוריות" לטובת מעקב ממשלתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים