כריסטיאן מוראלס, סגן נשיא באינטל: "יש לנו מה לתרום ברמה הגבוהה ביותר בכל תחום"

"טאבלטים וטלפונים חכמים, Big Data, האינטרנט של הדברים, אבטחה - אלו העמודים שמעצבים את התעשייה בה אנחנו נמצאים, והם ימשיכו לעצב אותה", כך אמר מוראלס בכנס ISS של אינטל ● פול תומס, כלכלן ראשי בחברה: "כשבודקים את התנהגות השוק מגלים שיש לנו עכשיו הזדמנות גדולה, כי רוב המדינות בכל רחבי העולם מתאוששות מהמיתון"

"כשהשקנו את פלטפורמת הסנטרינו (Centrino), הבאנו לאנשים את הניידות ואת היכולת להתחבר לאינטרנט בכל מקום, הגדרנו מחדש את הניידות. כיום, לאחר שהשקנו את האולטרה-בוק (Ultrabook) ב-2011, ובימים שלפני השקת הדור הרביעי שלו, כבר אומרים שהמחשב הנייד הומצא מחדש" – כך אמר כריסטיאן מוראלס, סגן נשיא ומנכ"ל אזור EMEA באינטל (Intel), בכנס ISS (ר"ת Intel Solutions Suppliers), שנערך בשבוע שעבר בדבלין שבאירלנד.

בכנס, שנערך תחת הכותרת Partnership Unleashed, השתתפו למעלה מ-1,000 איש, בהם נציגים של יותר מ-470 חברות מרחבי EMEA אשר מוגדרות על ידי אינטל כחברות במעמד פלטינום. עוד השתתפו מנהלים אזוריים של החברה, שלקחו חלק בכנס Distributor Enabling Conference שנערך במקביל לכנס המרכזי, במטרה לקדם את המכירות בערוצים השונים.

לדברי מוראלס, "אם אתם בוחנים את ההשפעה של האולטרה-בוק על השוק תגלו שהיא הולכת וגוברת. יש מדינות בהן המחשב מגיע כבר ל-30% מהמכירות ואף יותר. אבל זה לא נגמר רק בזה: הצרכנים מאוד תובעניים למוצרים חדשים, ומכשירים אלו כוללים מחשבי AIO מסוגים חדשים, וכמובן גם טלפונים חכמים שמבוססים על המעבדים של אינטל".

הניידות המתקדמת שמציע תחום האולטרה-בוקים הוא אחד מארבעה עמודים שעליהם בנוי הערוץ של אינטל, על פי מוראלס. אלו הם ארבעה עמודים שיעזרו למשווקים של החברה להגדיל את המכירות שלהם. "יש כבר את ההתקנים השונים שנמצאים בשוק וצריך להתייחס אליהם. זה כולל את הטאבלטים ואת הטלפונים החכמים, שאנחנו כבר פועלים חזק בתחומים אלה", אמר מוראלס. "לצדם יש את נושא ה-Big Data, תחום של מידע באיכות גבוהה שנוגע בכל דבר כמעט – ואנחנו מוכנים אליו עם מעבדים שעליהם מבוססים שרתים חזקים. תחום נוסף הוא האינטרנט של הדברים (Internet of Things) – אינטרנט שמגיע ועובר בין מכשירים שונים לצרכים שונים. גם שם הנוכחות שלנו משמעותית. דבר נוסף הוא האבטחה, שנוגעת בכל כך הרבה מקומות והיא הרבה מעל הכול. אלו העמודים שמעצבים את התעשייה בה אנחנו נמצאים – והם ימשיכו לעצב אותה. יש לנו מה לתרום ברמה הגבוהה ביותר בכל תחום".

פול תומס, כלכלן ראשי ומנהל קבוצת גדלי שוק ותחזיות באינטלפול תומס, כלכלן ראשי ומנהל קבוצת גדלי שוק ותחזיות באינטל, הציג נתונים מקרו-כלכליים לפיהם השוק נמצא ביציאה הדרגתית מהמיתון. לכן, לדבריו, מדובר בתקופה בה השותפים יכולים וצריכים למכור יותר, גם אם תוך התייחסות זהירה משהו למצב. "כשבודקים את התנהגות השוק מגלים שיש לנו עכשיו הזדמנות גדולה, כי רוב המדינות בכל רחבי העולם מתאוששות מהמיתון", אמר תומס. "עם זאת, יש סיבות שונות שגורמות לכך שיש בעיות במכירות בכלכלה מתאוששת. אחת מהן, ואולי המשמעותית מכולן, היא שהמיתון האחרון של 2008 נוצר בעיקר מפאניקה. ואולם, מנגד, ציון האינדקס של הכלכלה העולמית עולה בהדרגה, כשלארצות הברית יש הזדמנות גדולה להצטרף לסין ולהפוך לאחד הקטרים שמובילים את הכלכלה החוצה מהמיתון באופן מוחלט".

ג'וש וולדן, סגן נשיא, מנכ"ל ומנהל התפעול הראשי של האסטרטגיה באינטל, דיבר אף הוא על שוק בו יש הרבה מאוד הזדמנויות לביצוע מכירות בכל הרמות. "החדשנות שאנו מציעים כיום זה דבר שאי אפשר היה לדמיין לפני מספר שנים. זה פשוט מדהים. זה מציג עבור כל אחד מכם הזדמנות אדירה", אמר וולדן בהתרגשות.

ג'וש וולדן, סגן נשיא, מנכ"ל ומנהל התפעול הראשי של האסטרטגיה באינטללדברי וולדן, אנחנו נמצאים כיום בעולם שהכל בו זז מהר יותר. "הלקוח כיום מרענן את המכשירים שלו פי שניים מהר יותר. עדכון מערכות ההפעלה מבוצע בקצב מהיר פי שלושה כיום, והחברות מרעננות כמה שיותר את מערכות ההפעלה ומעדכנות אותן, כי זה מה שדורשים הצרכנים. העדכון של היישומים אפילו מהיר יותר, ומגיע עד פי חמישה. כל הדברים הללו אומרים שאנחנו צריכים להיות מהירים בדיוק באותה מידה – וזה בדיוק מה שאנחנו עושים", הבטיח וולדן.

"ההזדמנויות כאן", המשיך ואמר וולדן, "העבודה שלנו היא לעזור לכם לחדש ולהשיג את ההזדמנויות הללו. החברות האחרות מדברות, ואנחנו מקיימים. אנחנו מספקים לכם את הכלים שאתם תצטרכו מאיתנו, ואת כל העוצמה כדי להתחדש ולהתקדם. אמרו כל הזמן שאי אפשר למזער יותר ושחוק מור לא יכול להתקיים, אבל אנחנו מוכיחים שוב ושוב שזה אפשרי – ונמשיך לעשות זאת עבורכם ועבור השוק".


הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לאירלנד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים