סטלה הנדלר החלה בתפקידה כמנכ"לית בזק

הנדלר נכנסה לתפקיד לאחר חפיפה עם המנכ"ל הקודם, אבי גבאי, שעוזב את החברה לאחר שש שנים בתפקיד ● היא צפויה להוביל את בזק בתקופה בת אתגרים רבים, בהם ביטול ההפרדה המבנית, התחרות הגוברת והרגולציה החזקה ● עלות שכרה של הנדלר תרד בכמיליון שקלים - מ-5.2 מיליון בשנה שעברה, עת כיהנה כיושבת ראש הוט, ל-4.3 מיליון השנה

סטלה הנדלר החלה בראשית השבוע באופן רשמי את תפקידה כמנכ"לית בזק, לאחר חפיפה קצרה בינה לבין אבי גבאי, המנכ"ל היוצא. גבאי עזב את בזק בסוף השבוע שעבר, בתום שש שנים כמנכ"ל ו-15 שנים בחברה.

בתפקידה האחרון שימשה הנדלר כיושבת ראש הוט (HOT) – תפקיד שאותו עזבה בתחילת ינואר השנה בעקבות תחושת מיצוי ולאחר שהוט הפכה לחברה פרטית שבעליה, פטריק דרהי, מעורב בניהולה באופן שוטף. קודם לכן היא כיהנה כמנכ"לית 012-קווי זהב – מינוי שקיבלה משאול אלוביץ' לאחר שרכש אותה ומיזג אותה לתוך סמייל, שהייתה בבעלותו. הנדלר אף הייתה מעורבת ברכישת השליטה בבזק על ידי אלוביץ' ב-2009.

עלות שכרה של הנדלר בבזק תעמוד על 4.3 מיליון שקלים בשנה. מדובר בירידה מבחינתה של הנדלר, לאחר שעלות השכר שלה בשנה שעברה, כיושבת ראש הוט, עמדה על 5.2 מיליון.

בזק עומדת בימים אלה לפני אתגרים גדולים, הקשורים בביטול ההפרדה המבנית, מיזוגים עם החברות הבנות בזק בינלאומי, יס (yes) ופלאפון, כמו גם מול תחרות גוברת ורגולציה חזקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים