סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל: "נתח השוק שלנו גדל על חשבון המתחרים"

"הלקוחות שלנו בוחרים בערך שאנחנו מעניקים להם באמצעות הפתרונות החדשניים שלנו", אומרת נבון – מנכ"לית סאפ ישראל, בראיון מיוחד לאנשים ומחשבים לקראת כנס ISUG2013 ● לדבריה, "החברה גדלה תוך יישום המסר המרכזי שלנו - הגדלת הערך ללקוח. הדבר הראשון שאעשה בכנס זה להודות ללקוחות, בלעדיהם הרי שום דבר לא היה קורה"

"בתחום ה-ERP ויישומים ארגוניים, נתח השוק שלנו בישראל עומד על 48%. בקרב ארגוני אנטרפרייז הנתון עומד על מעט יותר מ-80%, וגם גידול זה נובע על חשבון המתחרים", כך אומרת סתוית נבון, מנכ"לית סאפ (SAP) ישראל. בסך הכל צמחה סאפ ישראל ב-38% בשנת 2012.

נבון התראיינה לקראת כנס ISUG 2013 שייערך ב-1 במאי בהפקת אנשים ומחשבים, במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה. היא תופיע בכנס לראשונה כמנכ"לית הסניף הישראלי של החברה, תפקיד אליו נכנסה בינואר השנה, עת החליפה את מיקי מגדל. "הלקוחות שלנו בוחרים בערך שאנחנו מעניקים להם באמצעות הפתרונות החדשניים שלנו", אומרת נבון, "בעקבות זאת, נתח השוק שלנו גדל בהתאמה, וזה בהכרח על חשבון הקיטון של המתחרה הגדול, כמו גם מתחרים נוספים".

במסגרת הכנס תציג נבון את היעדים המרכזיים שסאפ הציבה לעצמה ב-2013 כנגזרת מהתוכנית האסטרטגית שעוצבה בשנת 2010. "אז הצגנו את האסטרטגיה של החברה לחמש השנים הבאות עם התחומים: יישומים, מובייל, בסיסי נתונים וטכנולוגיה עם HANA, פתרונות אנליטיים ותחום ה-EPM. כל זאת תוך יישום המסר המרכזי שלנו – הגדלת הערך ללקוח. הדבר הראשון שאעשה בכנס זה להודות ללקוחות, בלעדיהם הרי שום דבר לא היה קורה", מסבירה נבון.

בשנתיים האחרונות יצרתם באאז ענק סביב ה-HANA, איך הטכנולוגייה התקבלה?
"HANA אינה עומדת בפני עצמה. היא חלק מהפתרונות שלנו שמחברים את הטכנולוגיה לשוק העסקי. יש לנו פתרונות נקודתיים לאתגרים שונים בתחום העסקים, כמו למשל הונאות. HANA ויישומים נוספים מסייעים לארגון לטפל בתופעת ההונאה על ידי טיפול בכמויות ענקיות של נתונים, שעליהם מבצעים את ההונאות. מנהלים מקבלים כיום דיווחים בזמן אמת על כל פעילות. זה הופך את ארגוני המכירות לדינמיים ויעילים יותר. יש גם לקוחות שאין להם ERP מלא, אבל יכולים לעשות CRM או BW על HANA.

כמו כן, יצרנו חבילות שנקראות RDS והן מבוססות על הצלחות מוכחות. במסגרת החבילה אנו מתחייבים להחזר השקעה מהיר, כאשר תהליך ההטמעה אורך כשמונה שבועות. בישראל, אחד הפרויקטים שעשינו בצורה זו היה בחברת חשמל. הם לא האמינו שנצליח לעמוד בלוח הזמנים – שארך פחות משלושה חודשים".

בתחום המובייל הייתם חלוצים בגלל רכישות קודמות. איך זה יתקדם?
"המובייל כיום, עם מגמת ה-BYOD וכל ניהול היישומים קיימים בכל ארגון. הפלטפורמות שלנו מאפשרות ניהול שוטף של חלקי הארגון, הניידות מאפשרת למנהלים לקבל מידע מכל מקום ובכל זמן. יש שורה ארוכה של התקנות בישראל, אחת מהן היא של החברה המרכזית למשקאות, שמבצעת את ניהול כל הניידות שלה בעזרת כלי ביזנס אובג'קטס (Business Objects).

איפה אתם בענן?

"המעורבות שלנו בענן היא בכמה תחומים: HR, טיפול בטאלנטים בצורה טובה יותר, ניהול ספקים, ניהול מערכת רכש באמצעות מערכת אריבה, שהיא זירת תקשורת עסקית B2B, עם 400 מיליון לקוחות".

האם להערכתך המיתון במשק ישפיע על הלקוחות?
"על סמך תוכניות העבודה שלנו להמשיך לגדול, ההערכה שלי היא  שאנחנו ממשיכים להיות רלבנטים. אנחנו עושים כל מאמץ לסייע למנמ"ר להעביר את המסר שהפרויקטים האלו מביאים ערך לחברה ובעיקר – ללקוחות הסופיים שלהם. שנת 2013 ללא ספק תהיה השנה שבה אנו נעזור ללקוח לפתח את היצירתיות העסקית שלו, כדי לעזור לו מול הלקוחות שלו".

לפרטים והרשמה: ISUG2013 הכנס השנתי הארצי של משתמשי SAP ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים