יעל העלתה לאוויר יישום נייד לטובת אנשי המכירות של יס בפרויקט בהיקף מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמע יישום נייד שמתממשק למערכת ה-CRM של יעל תוכנה ● צוות הפיתוח של יס פיתח יישום בן כלאיים שמשמש תמיכה בתהליכי המכירה, באמצעות מכשירי הטאבלט שבידי אנשי המכירות - החל מקבלת ה-"לידים" לנייד דרך אפשרות לנהל פגישות, ליצור, לעדכן, לבטל ולדווח על סטטוסים, להקים את הלקוח במערכות, לתזמן את מועד ההתקנה ללקוח ולדוור לו מסמכים ● מדובר בשלב הראשון של הפרויקט, כאשר השלב השני החל בימים אלה וצפוי להסתיים עד סוף הרבעון

קבוצת יעל העלתה לאוויר יישום נייד לטובת אנשי המכירות של יס (yes) בפרויקט שהחל לפני שנה ושהשלב הראשון בו הסתיים בימים אלה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמע יישום נייד שמתממשק למערכת ה-CRM של יעל תוכנה ומשמש את אנשי המכירות של יס, שנמצאים בשטח. צוות הפיתוח של חברת הלוויין פיתח יישום בן כלאיים שמשמש את אנשי המכירות שלה בתמיכה בתהליכי המכירה, באמצעות מכשירי הטאבלט שבידיהם. זאת, החל מקבלת ה-"לידים" לנייד דרך אפשרות לנהל פגישות, ליצור, לעדכן, לבטל ולדווח על סטטוסים, להקים את הלקוח במערכות התפעוליות, לתזמן את מועד ההתקנה ללקוח ולדוור לו את המסמכים הרלוונטיים עבורו.

העלייה לאוויר של היישום הנייד הינה חלק מפרויקט שנועד ליצור מכירה פרונטלית בין נציגי המכירות ללקוחות – הקיימים או הפוטנציאליים. כך, אנשי המכירות שנמצאים בשטח מקושרים לתהליכי המכירה, שמוטמעים במערכת ה-MegaCenter של יעל תוכנה – מערכת CRM המשמשת כיום את מוקד המכירות הטלפוני של חברת הלוויין.

כמו כן, במסגרת הפרויקט פיתחה יעל תוכנה כמה שירותים עסקיים לטובת אנשי המכירות.

בשלב השני של הפרויקט, שהחל בימים אלה וצפוי להסתיים בסוף הרבעון הנוכחי, תבוצע אינטגרציה בין מערכת ה-MegaCenter של יעל תוכנה למערכת "עץ מוצר" של יס, שמנהלת את קטלוג המוצרים והשירותים שלה. שלב זה יאפשר לסוכני השטח נגישות לקטלוג ועתיד לסייע לייעול תהליכי העבודה של הסוכנים ולמינוף השירות ללקוח הקצה.

לדברי רוני ברנוב, סמנכ"לית טכנולוגיות המידע של יס, "הפרויקט אפשר לנו לתת לאנשי המכירות חוויית מכירה חדשנית ומתקדמת. אנחנו רואים חשיבות רבה לשיתוף המידע בין אנשי המכירות בשטח ומוקד המכירות, שממוקם במטה החברה. הסנכרון בין המערכות מאפשר לאנשי המכירות להיות מקושרים בזמן אמת למערכות התפעוליות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים