רוברט יאנגג'ונס, מנכ"ל אוטונומי: "קיבלנו פרסום שלילי רב בפרשת ההונאה – אבל היא עשתה לנו גם טוב"

"המשימה שלי היא לשים את הסיפור הזה בצד ולתת לצוות העובדים להמשיך לעבוד", אמר יאנגג'ינס, שמונה למנכ"ל החברה לאחר הפרשה בה נאלצה HP, שרכשה אותה, למחוק מספריה החשבונאיים 8.8 מיליון דולרים ● לדבריו, "הסיפור כבר שכך והשוק רואה אותנו עושים צעדים גדולים"

"ברור שקיבלנו כמות נכבדה של פרסום שלילי בפרשת הרכישה על ידי HP, אבל היא גם עשתה לנו טוב", כך אמר רוברט יאנגג'ונס, סגן נשיא בכיר ב-HP ומנכ"ל אוטונומי (Autonomy). עם זאת, לדבריו, "המשימה שלי היא לשים את הסיפור הזה בצד ולתת לצוות העובדים להמשיך לעבוד".

יאנגג'ונס התראיין לעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית במלאות חצי שנה לכהונתו ונאלץ להתייחס לפרשה שהסעירה את עולם ה-IT, במסגרתה נאלצה HP למחוק מהספרים החשבונאיים שלה סכום עתק, של 8.8 מיליארד דולרים, בעקבות הונאה לכאורה שבוצעה בהליך רכישת החברה הבריטית.

HP הודיעה על רכישת אוטונומי באוגוסט 2011 תמורת 10.25 מיליארד דולרים – מחיר שמייצג שווי של 42.11 דולרים למנייה בודדת, 64% יותר ממחיר השוק בזמן הרכישה. אוטונומי, שעוסקת בניתוח מידע מובנה בעולם ה-Big Data, הייתה אז חברת התוכנה השנייה בגודלה בבריטניה.

בנובמבר 2012, כשנה ושלושה חודשים לאחר ההודעה על הרכישה, נאלצה HP להטיל פצצה פיננסית והודיעה, כי היה עליה למחוק מהספרים החשבונאיים שלה את סכום העתק, כתוצאה מסילוף ו-"ניהול חשבונאי לא הולם" – שם קוד להונאה – של אוטונומי. בעקבות הפרשה מונה יאנגג'ונס, לשעבר בכיר בסאן (Sun) ובמיקרוסופט (Microsoft), לעמוד בראש החברה הנרכשת.

בראיון אמר יאנגג'ונס, כי "הסיפור שכך והשוק רואה אותנו עושים צעדים גדולים בכמה חזיתות. לכן, יהיה זה הוגן לומר שהפרסום שקיבלנו בעקבות הפרשה הביא גם להיבטים חיוביים ומיקד בנו עניין".

"אנחנו ממשיכים הלאה ומתמקדים בשלוש עדיפויות שיש לנו: ההצלחה של הלקוחות, שהיא ליבת העשייה שלנו, בניית מוצרים מעולים עם מפת דרכים ברורה ומתוקצבת, ומינוף היתרון בעובדה שאוטונומי היא כיום חלק מ-HP, כדי לקבל גישה לשווקים וללקוחות", הוסיף. לדבריו, "סדרי העדיפויות שלנו מיושרים עם החברה האם".

"אני מרוצה מהתקדמות שעשינו עד כה ואני מאוד אופטימי לגבי העתיד של אוטונומי", המשיך המנכ"ל. "יש לנו חזון, טכנולוגיה ועובדים כדי להפוך את אוטונומי לשחקן חשוב ומרכזי יותר ויותר, בעידן החדש של המידע".

לדברי יאנגג'ינס, "אוטונומי היא רכיב קריטי באסטרטגיה העתידית של HP. היא חלק ממערך התוכנה של החברה וליבת האסטרטגיה של HP לטווח הארוך בעולמות ה-Big Data, הענן, המיחשוב הנייד ואבטחת המידע. ההשקעה שלנו במו"פ גדלה באופן משמעותי בשני הרבעונים האחרונים, אנחנו מרחיבים את ההיצע של מוצרינו ומשלבים את התוכנה שלנו בדרכים שונות בכלל מערך מוצרי החברה".

הוא סיכם בציינו, כי "העולם הולך וגדל – לא מבחינה פיזית, אלא בהיבט הדיגיטלי. עולם דיגיטלי גדול יותר מציג סיכון רב והזדמנות גדולה. אוטונומי יושבת בעמדה מאוד מרגשת בעולם החדש הזה. אנחנו מסייעים לארגונים להבין את כל המידע הזה, להבין אותו בכל ההקשר ומשמעותו ולבצע עליו פעולות, כדי שארגונים יוכלו להיות מוצלחים יותר. אנחנו מסייעים לארגונים להגדיל את החזר ההשקעה שלהם על הטיפול במידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים