מלם מערכות תייצג את פירמיד אנליטיקס בישראל

מוצר הדגל של פירמיד אנליטיקס, שותף זהב של מיקרוסופט העולמית, היא פתרון לשוק ה-BI אשר משתלב עם תשתיות המידע של ענקית התוכנה ● עומרי קהל, מנכ"ל פירמיד אנליטיקס: "אנו שמחים על תחילת שיתוף הפעולה עם מלם ומקווים שנוכל לתרגם את ההצלחה העולמית שלנו גם לשוק הישראלי"

הרווח הנקי בצמיחה. מלם-תים

מלם מערכות מקבוצת מלם-תים תייצג את פירמיד אנליטיקס (Pyramid Analytics) בישראל ותהיה אחראית לשיווק, מכירה ושירות לפתרונות החברה בתחום ה-BI.

פירמיד אנליטיקס מציעה פתרון לשוק ה-BI, אשר משתלב עם תשתיות המידע של מיקרוסופט (Microsoft). בין תכונותיו ניתן למנות את היכולת להציג את כלי התחקור בממשק זמין – מכל דפדפן ובתצורה נוחה למשתמש, בדומה לנתוני האופיס (Office) המסורתיים. באופן זה, הפתרון מהווה Self Service BI, כלומר אינו מצריך ידע מקצועי מצד המשתמש בעבודה מול מערכות מידע.

פירמיד אנליטיקס היא שותף זהב של מיקרוסופט העולמית בתחום יצרני התוכנה בעולמות ה-BI. שיתוף הפעולה בין החברות מהווה קפיצת מדרגה מבחינת ההערכות של החברה בשוק הישראלי, זאת לאחר פעילות ייעודית של מכירות בשוק האמריקני והאירופאי.

דורון גיגי, סמנכ"ל אגף טכנולוגיות במלם מערכות, אמר כי "פירמיד אנליטיקס מביאה חדשנות טכנולוגית ייחודית לשוק הבינה העסקית. הפתרון משתלב היטב בארכיטקטורה השלמה של מיקרוסופט ומרחיב אותה, ובכך מציע פתרון מוביל מסוגו ללקוחות שכבר בחרו בתשתית של מיקרוסופט בארגון. הבחירה שלנו בפירמיד אנליטיקס נעשתה לאחר בחינת צרכי לקוחותינו ותוך בחינה טכנולוגית מעמיקה".

עומרי קהל, מנכ"ל פירמיד אנליטיקס, ציין כי "אנו שמחים על תחילת שיתוף הפעולה עם מלם ומקווים שנוכל לתרגם את ההצלחה העולמית שלנו גם לשוק הישראלי. בחרנו את מלם מערכות מפני שאנחנו מאמינים שיש להם את הכלים והניסיון להביא את ההצלחה והחדשנות של פירמיד אנליטיקס גם ללקוחות בישראל. אני צופה שותפות עסקית פורה וארוכת טווח בין שתי החברות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים