גוגל שחררה הסבר לכותבי היישומים איך המשקפיים החדשים שלה עובדים

התיעוד ששחררה החברה מגדיר את הדרכים בה המערכת עובדת, כולל יצירת הקשר בין ממשק התכנות לחומרה ולשירות שמוצע על ידי המפתחים וכן הדרך בה יוצגו הנתונים מהשירות במשקפיים ● אלה אמורים לשמור על יחס היבט של 16x9, ולכל היותר להיות במסגרת של 640x360 פיקסלים ● המשקפיים יאפשרו בנוסף הזרמת וידיאו באמצעות קידודי H.264 ו-H.263 ויתמכו בהזרמת אודיו בתקני AAC ו-MP3

לקראת ההשקה של משקפי גוגל (Google Glass) שחררה החברה את התיעוד הרשמי ואת ממשק התכנות שמיועדים לשמש כותבי יישומים ליצירת שירותים עבור המשקפיים החדשים. היישומים הללו מכונים Glassware והם אמורים להיות מבוססים על שירותי רשת שנכתבים בשפת HTML, באמצעות ממשק שנקרא Mirror.

התיעוד ששוחרר מגדיר את הדרכים בה המערכת כולה עובדת, כולל יצירת הקשר בין ממשק התכנות לחומרה ולשירות שמוצע על ידי המפתחים וכן הדרך בה יוצגו הנתונים מהשירות במשקפיים, לעיני המשתמשים – ואף ללא שימוש במשקפיים עצמם.

התמונות ושאר המידע שיוצגו במשקפיים צריכים לשמור על יחס היבט של 16×9, ולכל היותר להיות במסגרת של 640×360 פיקסלים. המשקפיים יאפשרו בנוסף הזרמת וידיאו באמצעות קידודי H.264 ו-H.263 ויתמכו בהזרמת אודיו בתקני AAC ו-MP3.

השקת המשקפיים החדשים של גוגל מתוכננת להמשך השנה והן צפויות לעלות 1,500 דולרים. פרטים טכניים נוספים על המשקפיים שנחשפו עד כה מעלים שהמצלמה הצמודה אליהם תהיה ברזולוציה של חמישה מגה-פיקסלים ושהיא תוכל לצלם סרטוני באיכות של 720p כל היותר. כמו כן, נפח האיחסון, בצורת זיכרון פלאש (Flash) פנימי, יהיה 16 ג'יגה-בייט ותהיה גישה ישירה לשירות האיחסון בענן של גוגל, Google Drive, לצורך שמירת נתונים מרחוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים