משנים תמונה: השירות של Pumpic שישנה את הרגלי השיתוף ברשת

הפתרון שמציע הסטארט-אפ הישראלי מאפשר שליחת תמונות מהמכשיר האישי לכל נמען ולכל מקום – בתוך שניות ● בימים אלו משלימה החברה גיוס הון בשווי 700 אלף דולרים מחממת The Time שבבעלות אילן שילוח וניר טרלובסקי ● חי טאוב, מייסד-שותף ב-Pumpic: "הקמנו את החברה כדי לשנות את הדרך בה אנו עושים שימוש בתמונות דיגיטליות"

כמו רעיונות ופתרונות רבים, גם השירות של Pumpic החל בצורך אמיתי של היזמים. הפעם מדובר בצלמים חובבים שסך הכל רצו לנהל את אינספור התמונות שהם מצלמים ואף מתויגים בהן בפייסבוק (Facebook), באופן יעיל, נגיש וכמובן איכותי. המטרה של Pumpic: לשנות את הדרך בה אנחנו מנהלים ומעבירים תמונות אונליין, או ליתר דיוק – לייתר לחלוטין את הצורך בהתקנים ניידים לטובת העברת תמונות מאחד לשני. מאחורי Pumpic עומדים שני שותפים, חי טאוב ואיקו חסון.

הפתרון שמציעה Pumpic – בשלב זה באמצעות שירות מבוסס ווב, מכשירי iPhone ובקרוב גם במכשירים תומכי אנדרואיד (Android) – מאפשר לאסוף תמונות השמורות במחשב האישי של הצלם ולשלוח אותן לכל נמען וכל מקום, בתוך שניות. השירות מתאפשר באמצעות התקנת אפליקציה במחשב האישי, סריקה מהירה מאוד של תיקיית התמונות והעלאתה לענן מבוסס מיקרוסופט (Microsoft). באמצעות השירות ניתן לשלוח עד 10 אלף תמונות, כשכל תמונה במשקל 100 מגה.

צורך נוסף עליו עונה Pumpic הוא הרצון להשיג תמונות מתויגות בפייסבוק, באיכותן המקורית. מאחר שפייסבוק מורידים את כל המטה-דאטה – המידע הפנימי שנרשם בכל תמונה ומציין היכן, מתי ובאמצעות איזה מכשיר צולמה, ישנו קושי בהשגת התמונה המתויגת באיכותה המקורית. בעיה זו נפתרה עם פיתוח אלגוריתם ראיה ממוחשבת, שאף הוגש כפטנט ומסוגל למצוא בהתאמה של 1:1 את התמונה המקורית ומאפשר למצולמים לקבל עותק של התמונה בה הם מתויגים באיכות גבוהה.

בימים אלו משלימה החברה גיוס הון בשווי 700 אלף דולרים מחממת The Time שבבעלות אילן שילוח וניר טרלובסקי, בניהולו של אורי ויינהבר ובשילוב המדען הראשי.

חי טאוב, מייסד-שותף ב-Pumpic, אומר כי "הקמנו את החברה כדי לשנות את הדרך בה אנו עושים שימוש בתמונות דיגיטליות. כצלמים חובבים שמטיילים ומבלים הרבה, אנחנו גם מצלמים הרבה מאוד תמונות, ופשוט נמאס לנו להשקיע כל כך הרבה מאמצים מסורבלים של מעבר ממחשב למחשב עם דיסק און קי ולחשוב כל הזמן על נפח התיקייה שהולך וגדל. עוד יותר נמאס עלינו הסרבול שבהעברת תמונות לחברים ובני משפחה. אנחנו מאמינים שבשירות החדש שפיתחנו אנשים יוכלו לשתף אחד עם השני את התמונות המשותפות או החוויות האישיות באופן הרבה יותר יעיל ומהיר, והכי חשוב – מבלי לפגום באיכות התמונה עצמה".

איקו חסון, מייסד-שותף ב-Pumpic, מסביר על החברה ומציין כי "הרעיון העומד בבסיס הקמת Pumpic – יצירת מערכת כוללת לכל הקשור בתמונות האישיות שלנו. בכוונתו לאפשר לכל אחד ואחת גישה לכל התמונות מכל מקום ומכל מכשיר (באמצעות אתר האינטרנט, טלפון חכם, טאבלט וכו'), שיתוף אמיתי של תמונות באיכות מקורית וללא הגבלה, והשגת התמונות שהמשתמש מתוייג בהן בפייסבוק באיכות מקורית באופן אוטומטי – ובחינם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים