אפל ופייסבוק במגעים לשילוב התוכנה פייסבוק Home במכשירי iOS

השיחות בין הענקיות נמצאות בשלב מתקדם, אולם טרם הגיעו להסכם סופי ● אדם מוסרי, מנהל המוצר של פייסבוק: "התוכנה תתוכנן לפי העדפותיה של אפל, כך שייתכן שתהיה שונה מגרסת האנדרואיד"

האם התוכנה המדוברת של פייסבוק (Facebook), פייסבוק Home, בדרך למכשירי iOS של אפל (Apple)? לדברי אדם מוסרי, מנהל המוצר של פייסבוק, החברה נמצאת במגעים מול ענקית הטכנולוגיה בקשר לאפשור התקנה של תוכנת פייסבוק Home, או משהו דומה, במכשירי iOS. השיחות בין שתי החברות נמצאות בשלב מתקדם, לדבריו – אך הצדדים טרם הגיעו להסכם סופי.

"הראינו להם מה בנינו, ואנחנו פשוט מנהלים שיחות", ציין מוסרי. לדבריו, במכשירי iPhone, תוכנת ה-Home תתוכנן לפי העדפותיה של אפל, כך שייתכן כי היא תהיה שונה מגרסת האנדרואיד (Android). "זה עשוי להיות Home, וגם לא. נוכל אולי להביא כמה מתכונות העיצוב ליישום ה-iOS. אולי אפילו לא יקראו ליישום Home, אלא בשם אחר", אמר מוסרי.

לדברי מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק, בין שתי החברות "יש יחסים מצוינים. אנחנו משתלבים לתוך מערכת ההפעלה יחד איתם, ויש לנו דו-שיח פעיל לעשות איתם דברים נוספים".

רבים בתעשייה הביעו ספק באשר לכך שאפל תאפשר התקנה של פייסבוק Home או משהו דומה במכשירי iOS, ושתסכים "לכופף" את כלליה הנוקשים ולאפשר לחברה אחרת להשפיע על ממשק המשתמש של מערכת ההפעלה שלה. הבעיה מבחינת אפל היא שהיישום של פייסבוק "משתלט" על מסך הבית – ולכך אפל אינה מסכימה.

באירוע השקת יישום פייסבוק Home, הודה צוקרברג שהיישום לא יהיה אפשרי על iOS באותה צורה כמו במכשירי האנדרואיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים