יוסי פיקל מונה למנהל פיתוח עסקי ב-EMC ישראל

במסגרת תפקידו יתמקד פיקל במגזרי הממשלה והביטחון ויהיה אחראי על פיתוח פעילות EMC במשרדי הממשלה ● הוא ציין ש-"אפעל לקידום EMC בשלושה כובעים: כספקית של טכנולוגיות, כאינטגרטורית של פרויקטים במסגרת קבוצת השירותים שלנו, ואקדם את השילוב של עובדי מרכז המו"פ שלנו בבאר שבע"

יוסי פיקל מונה למנהל פיתוח עסקי ב-EMC ישראל. במסגרת תפקידו הוא יתמקד במגזרי הממשלה והביטחון ויהיה אחראי על פיתוח פעילות EMC במשרדי הממשלה.

פיקל הקים את הסניף הישראלי של EMC ב-1996 ושימש כמנהלו עד 1999. לאחר מכן מונה למנהל של אזור מזרח אגן הים התיכון ודרום אפריקה בענקית תשתיות ניהול המידע. בין 2005 ל-2009 הוא ניהל בחברה את מדינות החלק המזרחי של המזרח התיכון, בהן ישראל, תורכיה ויוון. עד באחרונה היה פיקל מנהל אזורי של הפעילות העסקית והמכירות של מוצרי איומגה (Iomega), חברה בת של EMC.

באוגוסט האחרון הודיעה לנובו (Lenovo), יצרנית המחשבים השנייה בגודלה בעולם, על שותפות עם EMC, במטרה לסייע לשתי החברות להגביר את המכירות של מערכות האיחסון והשרתים בארגונים. במסגרת המיזם המשותף, איומגה נמכרה ללנובו.

"אני מקווה שנמשיך לזכות בעוד פרויקטים מול הממשלה ומשרד הביטחון, בין השאר בפרויקט הענק של ירידת צה"ל לנגב", אמר פיקל לאנשים ומחשבים. "אני רוצה שנהיה מעבר להיותנו ספקית טכנולוגיה ושנפעל לתכנון הגירה ותפעול של מערכות וחדרי מחשב. אפעל לקידום EMC בשלושה כובעים: כספקית של טכנולוגיות, כאינטגרטורית של פרויקטים במסגרת קבוצת השירותים שלנו, ואקדם את השילוב של עובדי מרכז המו"פ שלנו בבאר שבע".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים