תוכן שיווקי

לקראת אירוע | קבוצת יעל מציגה: יתרון שתי השניות של טיבקו

עידן ה-Enterprise 3.0 של טיבקו כולל את שינוי מודל עיבוד הנתונים הארגוני ומציב את הנתונים הדינמיים המשתנים במרכז, במקום בסיס הנתונים ● בכנס השנתי שתערוך חברת יעל תוכנה על פתרונות טיבקו המובילים לעסקים, יסבירו נציגי טיבקו על הדור הבא של המידע

18/04/2013 14:05

ב-9.5 תערוך יעל תוכנה את כנס הטכנולוגיות המובילות של TIBCO בעולם העסקי. בכנס, אשר יתקיים במלון דניאל בהרצליה, ישתתפו מומחים של חברת TIBCO מהארץ ומהעולם, אשר יעבירו הרצאות מרתקות בנושאים טכנולוגיים המובילים כיום את המגזר העסקי ונותנים מענה לצרכיו, והכל במקום אחד: MOBILE, BIG DATA, BI, CLOUD, BPM, SOA, Customer Experience. בנוסף יערכו המומחים מפגשים אישיים עם הלקוחות.

אסטרטגיית "שתי השניות" של ויווק ראנדיבה, מנכ"ל ומייסד טיבקו, אומרת שעדיף מעט מידע שני שניות לפני שקורה משהו, מאשר הרבה מידע – שישה חודשים אחרי. "או שהארגון מחליט בזמן אמת, או שהוא נעשה היסטוריה", אומר ראנדיבה. את טיבקו הוא ייסד ב-1997. כשעשור לפני כן הקים את חברת טקנקטרון שירותי מידע, שהתמחתה בניהול מידע בעולם הפיננסי על ידי "ערוץ מידע" (Information Bus) שפיתחה. לאחר שחברתו נקנתה על ידי רויטרס (Reuters), הוא הקים את TIBCO (ר"ת The Information Bus CO) שפיתחה את מודל שילוב המידע בארגון דרך הערוץ המיוחד לחברות בכל ענפי התעשייה.

המהפכה של טיבקו מתבטאת בשינוי מודל עיבוד הנתונים ומעבר מעידן הישן של הארגון, לעידן החדש אותו היא מכנה, כאמור, Enterprise 3.0. בעידן הקודם, על פי טיבקו, הוצב במרכז עיבוד הנתונים הארגוני "בסיס הנתונים" הארגוני, זה של אורקל (Oracle) לדוגמה, בו נאגר המידע הסטטי אודות כל פעילות שהתרחשה. היישומים המצליחים אז היו יישומי ה-ERP למיניהם והכלים להבנת המידע היו דו"חות ה-BI. המודל של טיבקו מציב את הנתונים הדינמיים המשתנים במרכז, במקום בסיס הנתונים, ושירות ערוץ המידע מחבר את הנתונים מכל מקום לכל מקום. כך הארגון עובר לעבוד ב-SOA (ר"ת Service Oriented Architecture) במקום איים של יישומי ERP – הוא מעבד תהליכים חוצי ארגון במערכת, BPM ובמקום לקבל דו"חות BI המסתמכים על נתונים מלפני כמה חודשים – יש בידיו כלים המנבאים מה יקרה. כך, למשל, הארגון יכול לקבל מידע על לקוח שהוא עומד לאבד, שתי שניות לפני שזה אכן קורה. במודל הישן, כלי הפיתוח היה שרת היישומים ועתה הוא שרת האירועים והארגון מנהל את אירועיו בזמן אמת.

לטיבקו חבילות מוצרים שיחדיו עוזרים לחברות לממש את חזון יתרון שתי השניות של ויווק רנאדיבה. התחומים הם: אוטומציה של תהליכים (Automation) – באמצעות חבילת TIBCO ActiveMatrix; ניהול ועיבוד אירועים (Event Processing) – באמצעות TIBCO ActiveAtrix ו-TIBCO BusinessEVents; אנליטיקה (Analytics) – באמצעות TIBCO Spotfire (חברה שנרכשה על ידי טיבקו) וענן (Cloud) – באמצעות TIBCO Silver. בנוסף, לטיבקו פתרונות המאפשרים עבודה מאובטחת ויעילה דרך המובייל.

יתרונותיהם של מוצרי טיבקו מתבטאים מספר תחומים: ביצועיי שיא, קלות תפעול – הדורשת כוח אדם מועט, וזמן לימוד קצר במיוחד. כל המוצרים מחוברים ביניהם כחבילה ולא בנויים מטלאים-טלאים. המוצרים מכסים את כל הנדרש ליישום יתרון שתי השניות בארגון ללא צורך במקור נוסף. כך, מסבירים בטיבקו, נוצר ערך אמיתי מספק יחיד, שניתן למדידה וללא תירוצים.

כיצד תורמת יעל תוכנה לעסקים באמצעות מוצרי טיבקו? בחברת פרטנר, לדוגמה, העלו  פתרון Fulfillment הנמצא בליבה העסקית של הארגון על בסיס מוצר עיבוד האירועים TIBCO BusinessEvents. הפתרון מאפשר ביצוע מהיר יותר של אקטיבציית חבילות לטובת הצרכנים ולתועלת הארגון ומאפשר ניטור מלא וידיעה מלאה על כל שלב ושלב שקרה בכל רגע נתון.

באלון אחזקות בחרו בטיבקו לכלל הקבוצה, הכוללת בין שאר את אלון תקשורת – שם מיישמים פתרונות דוגמת ניוד מספרים ואוטומציה של תהליכים עסקיים רבים ומגוונים בתחומי הקמעונות. באל על בחרו בטיבקו עם טיבקו כפתרון כולל לניהול התהליכים – בין השאר לנהל את התהליכים מול מערכות אמדאוס שהוכנסו לארגון ולשלב בין תשתיות מרוחקות המסופקות כשירות למערכות מסורתיות הקיימות. פתרון מעניין נוסף באל-על הוא השימוש במערכת Spotfire, המנהלת אנליזות הנדרשות על פי הרגולציה למניעת זיהום של אמנת קיוטו.

בקבוצת טבע, עלה המרכז הלוגיסטי עם תשתיות של טיבקו שמחברות את העולם המורכב והייחודי של המרכז הלוגיסטי המופלא הזה, שלא נראה עוד כדוגמתו בארץ. גם קבוצת ישרכארט, בחרה לממש את חזון יתרון שתי השניות של טיבקו באמצעות מוצרי האנליטיקה של Spotfire.

אירועים קרובים