טוויטר תאפשר למפרסמים למקד מודעות בהתאם לתוכן ההודעות של המשתמשים

הרשת החברתית מציגה את הכלי החדש כפריצת דרך טכנולוגית, ומצביעה על כך שיעילות הפרסום בשירות תעמוד בשורה אחת עם הפרסום בגוגל ● בעזרת הכלי החדש תוכל להקה שעומדת להופיע בשיקגו, למשל, להפיץ מודעות על ההופעה שלה לכל משתמש בשיקגו שהזכיר את השם שלה בציוצים שלו

רגע עם טוויטר

טוויטר (Twitter) הציגה אתמול (ד') כלי חדש שמאפשר למפרסמים להפיץ מודעות ממוקדות בהתאם לתוכן ההודעות של המשתמשים. הכלי מגביר את יעילות הפרסום ברשת החברתית לרמה שעד כה רק חברות מובילות בעולם הפרסום הדיגיטלי, כמו גוגל (Google), יכולות היו להציע.

עד כה, ההכנסות של טוויטר מפרסום היו צנועות יחסית. בשנת 2013 הן צפויות להסתכם בפחות מ-600 מיליון דולרים, על פי חברת הייעוץ eMarketer. בטוויטר, שמספר המשתמשים שלה ברחבי העולם מוערך ב-200 מיליון משתמשים, מציגים את הכלי החדש כפריצת דרך טכנולוגית. זאת משום שעד כה הוערכו תחומי העניין של המשתמשים רק על סמך החשבונות שאחריהם הם בוחרים לעקוב. מעקב אחר התוכן של ההודעות בפועל, יאפשר להציג מעתה מודעות רלוונטיות יותר.

בעזרת הכלי החדש תוכל להקה שעומדת להופיע בשיקגו, למשל, להפיץ מודעות על ההופעה שלה לכל משתמש בשיקגו שהזכיר את השם שלה בציוצים שלו. מבדיקות ראשונות עולה כי מודעות שהופצו בעזרת הכלי החדש למיקוד לפי מילות מפתח זכו לשיעור קליקים של עד 11 אחוזים, שנחשב גבוה מאוד בעולם של הפרסום הדיגיטלי – כך על פי קווין ווייל, מנהל מוצר בכיר ברשת החברתית הפופולרית. לדברי ווייל, שיעור הקליקים הגבוה "ממחיש את העוצמה של תחומי העניין כפי שהם באים לידי ביטוי בהודעות שמפיצים המשתמשים בשירות".

כדי להסיק על תחומי העניין של המשתמשים, נעזרים בטוויטר גם בנושאים המסומנים בתו "#". "כבר היום נעשה שימוש בסימן זה כדי למקד דיונים", מסביר ווייל. "כעת הוא יוכל לשמש גם כדי למקד למשתמשים מודעות רלוונטיות".

הרשת החברתית החלה לפעול אמנם לפני שבע שנים אך רק בשנתיים האחרונות, בהנהגתו של המנכ"ל דיק קוסטולו, שנכנס לתפקידו בשנת 2010, החלה לתגבר את האמצעים להפקת הכנסות. מטוויטר נמסר, כי הטכנולוגיה החדשה לפרסום ממוקד תוצע למשווקים ברחבי העולם וב-15 שפות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים