תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם אייל דאלי, מנהל הפעילות האזורי של Enterprise Security Products ב-HP

18/04/2013 15:24

ספר לנו קצת על עצמך. מי אתה ומה הניסיון העסקי שלך, מה תחום העסוק שלך?
שלום רב. שמי אייל דאלי ואני עובד בחברת HP מזה 6 שנים. בתקופה זו מילאתי מספר תפקידים כשהאחרון שבהם היה ניהול פעילויות אבטחת המידע וסיטריקס באגף השירותים הטכנולוגיים של HP. בשנה האחרונה אני מנהל הפעילות האזורי של Enterprise Security Products ב-HP. במסגרת זו אני אחראי על ישראל, טורקיה, יוון וקפריסין.

לאן הולך התחום? במה אתם מתמקדים?
לפני כשנה הקימה חברת HP העולמית תחום עסקי חדש שמתמקד בכל נושאי אבטחת המידע.  תחום זה, המכונה אצלנו HP Enterprise Security Products (ר"ת ESP), כולל בתוכו את ניהול כל הרכישות והמיוזגים שביצעה HP בתחום, בהיקף של מיליארדי דולרים. ב-HP ESP מועסקים כ-4,000 עובדים, וכולם ממוקדים בתחום אבטחת מידע בלבד. פעילות זו מרכזת את כל הנושאים הנדרשים כדי לתמוך בתחום זה ובינהם שיווק ומכירות, מחקר ופיתוח (שחלקו אגב בישראל), פריסייל, שירות תמיכה. ESP מציעה פלטפורמה ייחודית, Security Intelligence and Risk Management, שמספקת יכולות קורלציה מתקדמות (HP Arcsight), הגנת יישומים (HP Fortify), הגנות רשת פרואקטביות (HP TippingPoint NG IPS) וכלי ניהול סיכונים מתקדם (IT-GRC HP EnterpriseView).

מה אתם שומעים מלקוחות?
לשמחתי הרבה, פתרונות אבטחת המידע של HP נתפסים כמוצרים המובילים בתחומם בעולם. הראייה הבולטת לכך היא, שכל הפתרנות שלנו נמצאים כרגע ברביע המוביל בריבוע הקסם של גרטנר. פתרון ה-SIEM שלנו, שמבוסס על HP Arcsight, מיושם אצל לקוחות האנטרפרייז הגדולים בישראל. קיימת שביעות רצון רחבה ועמוקה ביכולות המוצר הנשענת על המוצר עצמו והן על השותף המקומי: חברת !We. מדובר בשילוב מנצח.

אנחנו רואים שהעניין סביב פיתוח מאובטח (Secure Development Life Cycle) תופס תאוצה בשוק הישראלי ומדביק את הפער לעומת מה שקורה בעולם. הפתרון שלנו, HP Fortify, מבטא את החשיבות והחסכוןשאנחנו מביאים ללקוחות שנמצאים בתחום הזה.

בנושא HP TippingPoint יש עניין רב אצל לקוחותינו הגדולים. לארחונה הוכנסו למוצר זה תכונות חדשות חשובות שנדרשות על ידי לקוחותינו בישראל. אני מאמין שבזכותן לקוחות יאצמו מהר יותר את המוצר".

מה המסר המרכזי שהיית רוצה שלקוחות יצאו משיחתנו זו?
האג'נדה העסקית והאסטרטגית של HP נשענת על שלושה דברים עיקריים: Cloud, Information Management ו-Security. המסר הוא פשוט: אבטחת מידע היא נדבך חשוב בסל הפעילות של HP, וזה אומר שיש תשומת לב מיוחדת עם הפנייה של הרבה מאוד משאבים ברמה העולמית. אנחנו רואים שהרכישות השונות בתחום אבטחת המידע והחיבור בינהן לכדי מוצרים מובילים, מתקדמים ומתפתחים קורה כבר עכשיו. החיבור והשילוב בינהם נותן ללקוחות שלנו יכולות טכנולוגיות שפשוט אין למוצרים אחרים.

דוגמא בולטת היא HP Arcsight. לקוחות רבים סיפרו לי ש-Arcsight  הוא פתרון ה-SIEM המוביל בשוק… אבל הם חששו מעלויות המוצר והיישום. לא כולם יודעעים שקיימת גרסת HP Arcsight Express All-In One, שמתאימה במיוחד ללקוחות SMB שרוצים להינות מטכנולוגיה מובילה בעלויות סבירות.

דוגמא אחרת היא גמישות נוספת שהבאנו לשוק והיא האפשרות ליהנות מהיכולות גם במסגרת של שירותים מנוהלים (Manage Service Provider).

אני מציע לכם לדבר איתנו. התפיסה החדשה הפתרונות המתקדמים מתאימים היום לכל לקוח.

נשמח לראותכם בכנס הראשון שלנו HP Protect Israel 2013 בישראל בו נציג לראשונה חלק מיכולות המשולבות של הפתרונות בעזרת טובי אנשי אבטחת המידע של ESP מחו"ל.

אירועים קרובים