דיווח: סמסונג תשיק טאבלט חדש לקצה הגבוה של המשתמשים

המכשיר שזכה לכינוי רומא יכלול מסך 10.1 אינץ', מערכת הפעלה אנדרואיד 4.2 ואת המעבד כפול הליבה Exynos 5 – כך חושף האתר SamMobile ● החברה הקוריאנית טרם אישרה את העבודה על הטאבלט החדש

סמסונג (Samsung) מתכננת להשיק טאבלט חדש שמיועד לקצה הגבוה של המשתמשים – כך עולה מדיווח של האתר SamMobile, שעוקב מקרוב אחר הענקית הקוריאנית. מדובר בטאבלט שזכה לכינוי רומא (Roma) ומודל מספר P8200. המכשיר יכלול מסך בגודל 10.1 אינץ' עם מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסת הג'לי בין (Jelly Bean) המעודכנת שלה: 4.2.

סמסונג עתידה לשבץ בטאבלט את המעבד החדש, ה-Exynos 5 כפול הליבה, שפועל במהירות של 1.7 ג'יגה-הרץ שלצדו ה-Mali-T604 של ARM – השבב הגרפי מהדור הרביעי אותו מציעה החברה. השבב תומך ברזולוציה גבוהה במיוחד ובכל התקנים הקיימים כיום בשוק, כולל DirectX 11. שילוב זה מאפשר לחברה להציע ברומא רזולוציה גבוהה במיוחד של 2,560×1,600 פיקסלים, ועם זאת לשמור על מבנה דקיק לטאבלט – עובי של 8.4 מ"מ בלבד.

הרומא יהיה מצויד ב-2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי, ויכולת הרחבת נפח האחסון עד ל-128 ג'יגה-בייט נוספים באמצעות כרטיס microSD. עוד יכלול המכשיר בלוטות' 4.0, תמיכה ב-Wi-Fi וכן אפשרות להוספת תמיכה בסלולר בדור שלישי/דור רביעי, כנראה בדגם נפרד, כנהוג.

למכשיר יהיו שתי מצלמות: אחורית באיכות של 5 מגה-פיקסלים עם מיקוד אוטומטי, וקדמית באיכות של 1.9 מגה-פיקסלים. מעבר לחריץ ה-microSD, ישולבו יציאות microUSB לחיבור התקנים חיצוניים ו-HDMI. הסוללה, על פי הפירוט שדלף לאינטרנט, תהיה בנפח של 9,000mAh – סוללה גדולה למדי.

סמסונג טרם אישרה את העבודה על הטאבלט החדש. אולם יש לזכור, כי ל-SamMobile יש מוניטין מהימן באשר לגילוי מוקדם של דגמי מכשירים חדשים מבית סמסונג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים