One1 תייצג בישראל את K2VIEW

חטיבת המוצרים של One1 תנהל את פעילות המכירה של חברת התוכנה הישראלית, הפועלת בתחום ניהול המידע הארגוני ● הפתרון של K2View מורכב משני מוצרים: K2Studio - סביבת הפיתוח, המספקת מגוון שירותים ומודולים; ו-K2Server - שרת המערכת, המכיל את המנוע וכלל הפונקציות הנכללות בו, המוציא לפועל את ההגדרות שנוצרו ב-K2Studio

One1

One1 תייצג בישראל את K2View, חברת תוכנה ישראלית הפועלת בתחום ניהול המידע הארגוני. חטיבת המוצרים של One1 תנהל את פעילות המכירות של מוצרי K2View, המספקים מערכת כוללת לתהליכי ניהול או הסבת נתונים ארגוניים, שילוב מערכות GRC ארגוניות, סנכרון נתונים, טיוב ואימות נתונים. שיתוף הפעולה בין One1 ל-K2View יאפשר להציע את הפתרון ללקוחות ארגוניים של החברה, כולל רישוי והענקת השירותים הנדרשים על ידי One1 בתשתיות הלקוח.

פתרון K2View מיושם תוך שימוש בממשקים ידידותיים ושירותי רשת, ללא צורך בכתיבת קוד, השבתת המערכות או ביצוע שינויים תוך כדי תהליך ההטמעה. הפתרון מאפשר טיפול בבסיסי נתונים גדולים, ניהול מספר רב של מקורות מידע וקטגוריות, שילוב והטמעת נתונים לצורכי ניתוח, ותכונות נוספות. עוד מאפשרת מערכת ניהול המידע – ביצוע פרויקטים לסיווג והסבה והגירת נתונים ממערכות שונות של בסיסי נתונים, תוך שימוש במגוון מערכות הפעלה. קומברס (Comverse) ואמדוקס (Amdocs) כבר עושות שימוש בפתרון זה עבור לקוחותיהן ברחבי העולם.

הפתרון של K2View מורכב משני מוצרים: K2Studio – סביבת הפיתוח, המספקת מגוון שירותים ומודולים; ו-K2Server – שרת המערכת, המכיל את המנוע וכלל הפונקציות הנכללות בו, המוציא לפועל את ההגדרות שנוצרו ב- K2Studio.

אריה גליקמן, מנהל חטיבת המוצרים ב-One1, אמר כי "תחום ניהול המידע הארגוני, השימוש במידע והטיפול בתוצריו הוא תחום מורכב והדרישות בו גוברות והולכות עם התקדמות מערכות ה-IT והיווצרותן של מערכות נתונים גדולות וסבוכות. חטיבת המוצרים של One1 בחרה בפתרון של K2VIEW בשל יכולתו לספק מענה טכנולוגי מהמתקדמים בעולם לאתגרי ניהול המידע".

רפי כהן, מנכ"ל K2View, אמר כי "פתרון K2View החדשני נועד להעניק לארגונים אפשרות לנהל, לארגן ולסנכרן את הנתונים הארגוניים במהירות וביעילות. זאת, תוך שמירה על שגרת פעילות מערכות הארגון. כחברה שחרטה על דגלה להיות מובילה בשוק ניהול המידע הארגוני, אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם One1, ובטוחים כי יביא לתוצאות מרשימות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים