תוכן שיווקי

לקוחות חברת כלנית תרמו לעמותות חברתיות במסגרת קמפיין התרומות לקהילה לכבוד חג הפסח שקיימה החברה

21/04/2013 14:00

בפסח האחרון בחרה חברת כלנית להעניק ללקוחותיה, כמתנה לחג, תרומה בשמם לקהילה. לקוחות החברה קבלו מייל המאפשר להם לקחת חלק בפרויקט תרומה לעמותות. במקום לקבל מתנה לחג, כבכל שנה, קבלו לקוחות החברה מייל המאפשר להם לקחת חלק בפרויקט תרומה לעמותות של כלנית. הלקוחות התבקשו רק לבחור עמותה אחת מבין רשימת עמותות אליהם תורמת כלנית, כל אחד על פי הנושא שקרוב לליבו, וכלנית העבירה בשמם תרומה לאותה עמותה.

היוזמה הינה חלק מהפעילות השוטפת של כלנית לקידום מטרות חברתיות וקהילתיות וליצירת מעורבות חברתית של עובדי ומנהלי החברה. ההיענות לקמפיין מצד לקוחות כלנית הייתה גבוהה, ואין ספק שהלקוחות שמחו על כך שזכו לעשות מעשה טוב לחג, (ואף יקבלו תעודת הוקרה מהעמותה בה בחרו).

צור אבנית, מנכ"ל כלנית, ציין כי: "ההיענות הגבוהה הייתה מרגשת מאד, בעיקר מצד לקוחות כלנית שהולכים אתנו יד ביד כבר לא מעט שנים ומרגישים שותפים של כלנית לאורך זמן. אין לי ספק שבמציאות החברתית שקיימת בארץ היום, אנשים רבים מבינים את החשיבות שבמעורבות קהילתית ושמחים על ההזדמנות שניתנת להם לתרום, במיוחד בחג, ואנו מודים להם על התמיכה גם בנו בנושא כה חשוב", הדגיש אבנית.

אירועים קרובים