תוכן שיווקי

לקראת אירוע | HP מחזקת את האבטחה בארגונים בזכות התייחסות ל-Big Data בהקשר הנכון

21/04/2013 14:30

חברת HP הכריזה על היצע חדש של פתרונות, שמעניקים לארגונים יכולת ייחודית להפקת תובנות מה-Big Data בהקשר הנכון – כאמצעי לזיהוי ומניעת איומים וכבסיס לביצוע פעולות אבטחה חכמות. לראשונה, ארגונים יכולים להשיג שקיפות בזמן אמת של סביבת האיומים הן בתוך הארגון והן מחוצה לו, בהתבסס על "ניתוח רגשי" (Sentiment Analysis) של ה-Big Data ואגירה אוטומטית של מידע אודות אירועי אבטחה.

איחוד בין קורלציה נרחבת בזמן אמת לבין ניתוח תכנים
HP מיזגה בין יכולות ניהול המידע ואירועי האבטחה (SIEM) של HP ArcSight לבין מנוע ניתוח התוכן HP Autonomy IDOL. התוצר המשולב מזהה באופן אוטומטי הקשרים, תפיסות, רגשות ודפוסי שימוש המאפיינים את האינטראקציה בין המשתמשים לנתונים – על תצורותיהם השונות.

הפתרון החדש מעניק משמעות לנתוני אבטחה גולמיים, כאמצעי להעמקת ולהרחבת יכולות הניטור ההגנתי. האפשרות לעקוב ולנטר תחושות של משתמשים בהקשר לנתונים, ובתוך כך זיהוי של דפוסי התנהגות, מעניק לארגונים את האפשרות לזהות במהירות גבוהה סיכונים אשר בעבר ייתכן כי כלל לא היו מאותרים.

בעוד HP Autonomy מסייעת לארגונים להבין את האינטראקציות הפנימיות והחיצוניות מול הנתונים, HP ArcSight Cloud Connector Framework החדשה מאפשרת לארגונים לאגור ולתעד נתונים אודות אירועים באפליקציות השונות – המסופקות על ידי ספקים שונים של שירותי ענן. HP ArcSight Cloud Connector Framework מבוססת על פרוטוקולים סטנדרטיים, ויוצרת תמונת מצב יחידה ועדכנית של פעילות המשתמשים, תוך ניטור הסיכונים הן במערכות החברה והן ביישומי ענן.

ממנפים את Hadoop Big Data לטובת ניתוח טוב יותר של נתוני האבטחה
הפלטפורמה החדשה HP ArcSightqHadoop Integration Utility משלבת בצורה חלקה בין HP ArcSight 6.0c לבין Apache Hadoop. יחדיו, שתי הטכנולוגיות מאיצות את תהליך כריית המידע  במחסני ה-Big Data ומספקות תמונת מצב רחבה ושלמה יותר של האירועים, באופן המאפשר לזהות במהירות מגמות המצביעות על מתקפה כנגד הארגון.

הפתרון מקשר בין יכולות הדיווח, החיפוש והקורלציה של HP ArcSight לבין מאגר המידע המרכזי הגדול של Hadoop, ומעניק לארגונים את הנפחים הנדרשים על מנת להכיל מידע בנפחים הנאמדים בפטה-בית. על גבי המידע המאוחסן ניתן להריץ אלגוריתמים חכמים, מבוססי קוד פתוח ובעלי יכולת למידה, לבצע ניתוחים סטטיסטיים, לזהות אנומליות וליצור תחזיות מבוססות – על מנת להפיק תובנות ולהסיק מסקנות אודות אירועי האבטחה.

"לארגונים רבים לא הייתה גישה למידע קריטי, שמאפשר להם להילחם באיומים פוטנציאליים", אמר ארט גילילאנד, סגן נשיא בכיר ומנהל Enterprise Security Products ב-HP. "בזכות האינטגרציה בין ניטור בענן, ניתוח תכנים ועיבוד Big Data, HP מספקת ללקוחות את ההקשר הנכון, הדרוש להם בכדי לחסום ביעילות פרצות אבטחה".

כנס הלקוחות המרכזי של HP באזור אמריקה, HP Discover, ייערך ב-11-13 ביוני בלאס-ווגאס.

אירועים קרובים