סלברייט תשקיע שלושה מיליון דולרים בקומיוני-טייק מיוקנעם

העסקה מאפשרת לסלברייט לכלול במסגרת פתרון ה-Multi-Channel Diagnostics שלה לסמארטפונים את הטכנולוגיה שפיתחה קומיוני-טייק להשתלטות מרחוק, דיאגנוסטיקה ותמיכה מרחוק ● כך, למעשה, מייתרת הטכנולוגיה את הצורך לשלוח מכשירים למעבדות תיקונים ● יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף בסלברייט: "ההשקעה בקומיוני-טייק מאפשרת לנו להרחיב את השפעתו של קו המוצרים שלנו מעבר לנקודות המכירה והשירות של ספקיות התקשורת ולפנות לשוק הקמעונאי הכללי, שהוא בעל שווי של מיליארדי דולרים"

סלברייט

סלברייט (Cellebrite) תשקיע שלושה מיליון דולרים בסטארט-אפ קומיוני-טייק (CommunuTake) מיוקנעם. כחלק מתנאי העסקה תחזיק סלברייט בשני מקומות חדשים במועצת המנהלים של קומיוני-טייק.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות החל בתערוכת המובייל העולמית שהתקיימה בברצלונה בפברואר השנה, שם הציגו השתיים בביתן של סלברייט. סלברייט, חברה בת בבעלות מלאה של Sun Corporation הנסחרת ביפן, מספקת למפעילות סלולר פתרונות להעברת תכנים בין סמארטפונים, גיבוי ושחזור, דיאגנוסטיקה והעברה בין מחשב למכשירים. העסקה מאפשרת לה לכלול במסגרת פתרון ה-Multi-Channel Diagnostics שלה לסמארטפונים את הטכנולוגיה שפיתחה קומיוני-טייק להשתלטות מרחוק, דיאגנוסטיקה ותמיכה מרחוק לשימוש על ידי נציגי שירות לקוחות של חברות תקשורת, ומייתרת את הצורך לשלוח מכשירים למעבדות תיקונים.

קומיוני-טייק הוקמה ב-2009 ומעסיקה כיום 20 עובדים. עד כה הושקעו בחברה 7 מיליון דולרים, בעיקר על ידי קרנות פרטיות. ההשקעה של סלברייט תסייע לה למנף את פתרונותיה ולהפיצם בקרב לקוחות רבים בעולם. בין לקוחותיה של קומיוני-טייק בארץ נמנות סלקום, חברת החשמל, יורוקום, בנק המזרחי-טפחות ועוד. החברה פועלת ברחבי העולם גם בסין, באפריקה, בדרום אמריקה, באירופה ובצפון אמריקה. על לקוחותיה של סלברייט נמנים יותר מ-200 ספקיות תקשורת.

יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף בסלברייטעד כה לא השקיעה סלברייט בחברות ישראליות, אולם לדברי דרור חליבה, מנהל השיווק של החברה, הם בודקים את השוק ומחפשים טכנולוגיות שמשלימות את פתרונות החברה. "קומיוני-טייק משלימה בדיוק את סל השירותים שלנו", הסביר. "יש לנו פתרון דיאגנוסטיקה בתוך החנויות. המוצר הזה משלים אותנו, כי הוא מוסיף פתרון למוקדי השירות של המפעילות הסלולריות, וכך נציגי השירות יכולים להתחבר מרחוק ולבצע עבור הלקוח בדיקות ותיקון המכשיר במקרי הצורך".

חליבה הוסיף, כי "יש שחקנים גדולים בעולם שנכנסים לתחום הזה, כמו לוג-מי-אין, אבל הפתרונות שלהם שטחיים מאוד. היתרון בשיתוף הפעולה הוא, שבפעם הראשונה יש למפעילות הסלולר סל אחד, של ספק אחד, עם נראות אחידה".

יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף בסלברייט: "ההשקעה בקומיוני-טייק מאפשרת לנו להרחיב את השפעתו של קו המוצרים שלנו מעבר לנקודות המכירה והשירות של ספקיות התקשורת ולפנות לשוק הקמעונאי הכללי, שהוא בעל שווי של מיליארדי דולרים".

לדברי רונן ששון, מנכ"ל קומיוני-טייק, היתרון של המוצר שפיתחה הוא היותו "היחיד שנותן פלטפורמה אחת, שמכילה גם את נושא ה-MDM (ר"ת Mobile Device Management) וגם את השליטה מרחוק. הפתרון מכסה את כל מעגל החיים של כל הסמארטפונים בצורה פשוטה ושקופה".

רונן ששון, מנכ"ל קומיוני-טייקהפתרון, הסביר ששון, מאפשר לספקיות הסלולר בעולם להציע שירותים נוספים עבור לקוחות ארגוניים, בייחוד לאור התרחבות תופעת ה-BYOD (ר"ת Bring Your Own Device), הגורמת לדאגה במחלקות ה-IT. בעזרת הפלטפורמה של החברה, אפשר לנהל את כל המכשירים ואף להשתלט עליהם מרחוק".

בנוסף, אמר, כי "גם מפעילות הסלולר בעולם חוות גידול רב בפניות למוקדי השירות בשל הצמיחה הגלובלית החזקה במכירות של סמארטפונים, ובעזרת הפלטפורמה של החברה יוקל העומס על מרכזי השירות".

"אנו שמחים על השקעתה האסטרטגית של סלברייט, ומאמינים כי הגישה למותג סלברייט, מומחיותה ומיצובה הגלובלי יסייעו להצלחתה של קומיוני-טייק בשנים הבאות", סיכם ששון.

אירועים קרובים