תוכן שיווקי

לקראת אירוע | בועז יהודה, גטר טק: "אנו רואים עצמנו כספק של ספקים, כזרוע מקומית של חברות עולמיות"

לקראת אירוע גטר טק, 2 למאי, מרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה

22/04/2013 14:58

מאת הילל יוסף

"במרבית המקרים אנו רוצים לראות את עצמנו כספק של ספקים, כזרוע מקומית של חברות עולמיות", כך אמר בראיון בועז יהודה, מנכ"ל גטר טק. יהודה דיבר לקראת אירוע שעורכת החברה, שיתקיים ב-2 למאי, במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה.

גטר טק, אמר יהודה, "מתכווננת לצרכיו המורכבים של המנמ"ר המודרני. גטר טק פועלת כ-One Stop Shop, עם קשת רחבה של מוצרים, פתרונות ושירותי תמיכה, מעבדות שירות בפריסה ארצית, ייצוג בלעדי של מותגים בינלאומיים, יבוא מוצרים חדשניים ואיכותיים. אנו מציעים את מיטב מוצרי ה-ICT שבשוק, בתחומי מיחשוב, תקשורת, הדפסה ואלקטרוניקה".

לדברי יהודה, "כשהמנמ"ר מגיע לבית גטר טק, הוא רואה את מיטב הטכנולוגיה והארכיטקטורה בבית אחד, לצד צוותי עבודה ונותני שירות מקצוענים העוזרים לו לעצב את דרישותיו מהאינטגרטורים. בכך אנו שונים ומבודלים ממרבית החברות בשוק. היכולת שלנו לתת שירות מקצועי היא ה-Best of bread עבור הלקוחות".

העקרונות לפיהם גטר טק מייבאת לישראל פתרונות, אמר, "הם לייצג חברות בלעדית ולהוות המרכז המקומי של אותה חברה. אנו מספקים את הדגשים החשובים למנמ"רים: איכות, פוטנציאל, רמת התחכום והתאמת הפתרון לשוק המקומי. גטר טק מעניקה את כל השירותים למוצרים שמציעה".

גטר טק גטר טק, ציין יהודה, "ספקית מאד משמעותית בשוק ה-ICT, ופועלת בארבעה נדבכים, כשהמשותף לכולם הוא שירות. הראשון, מיחשוב ואינטגרציה. כאן יש לנו נגיעה גם בלקוחות סופיים, דרך מיקרוסופט. אנו מציעים חומרה, תוכנה, ציוד היקפי, שירותי מיחשוב ואינטגרציה של גופים מובילים דוגמת מיקרוסופט, פנסוניק, אדובי, סימנטק, דל, יבמ ועוד".

בעולם התקשורת, אמר יהודה, "אנו פועלים בתחום מרכזיות VoIP, באמצעות אינטגרטורים ומפיצי משנה, ובציוד קצה להעברת התקשורת והנתונים: מתגים ופתרונות בתחום ה-Wi-Fi נקודות גישה ועוד. אנו מייצגים את: Ruckus, Escene, AIG, TrendNet, Positron, IOGEAR, DrayTek. בקרוב נכריז על נציגות חדשה בתחום".

בעולם ההדפסה, ציין יהודה, "אנו מייצגים את המובילה לקסמרק, עם מגוון רחב של יישומי הדפסה וקשת רחבה של שותפים עסקיים". התחום הרביעי, ציין, "הוא אלקטרוניקה בידורית, ביתית ועסקית – מסכי מחשב, טלוויזיות, מקרנים, מצלמות אבטחה ועוד. אנו מייבאים לישראל מותגים מובילים, כולל אקססורים צבעוניים ומשובבי נפש של Inova, BenQ, TrendNet ו-IOGEAR".

לדבריו, "יש לנו מערך שירות ותמיכה מלא, החל משירות ללקוחות סופיים, Help Desk, מענה טלפוני, טכנאי שטח, כמו גם מעבדה, שאנו מאד גאים בה, המספקת מענה לכל סוג של פתרון".

בשנה האחרונה, אמר יהודה, "נושבת כאן רוח חדשה. אנו ממנפים מוצרים חדשים בעבודה מקצועית ושירותית. השוק מאד תחרותי ומה שמייחד אותנו מהמתחרים הוא היכולת להגיב נכון ומהר, החל משיחת טלפון עם התשובה הנכונה וכלה במוצר שמגיע ללקוח. גטר טק משתייכת לקבוצת גטר ואנו נהנים מגב ותמיכה חזקים. הכל יחדיו מאפשר לנו לשמור על מצויינות ורמת שירות בלתי מתפשרת".

הוא סיים בציינו כי "בתחום האלקטרוניקה הביתית והבידורית מתפתח מותג איכותי וחזק, Innova. רואים אותו במסכים איכותיים למחשב וטלוויזיה, מטענים לניידים ועוד מוצרים. ב-ICT נראה את המותגים שלנו מובילים ומותקנים במרבית החברות הגדולות בארץ. כבר כיום יש יותר התקנות ללקסמרק. פתרונות Ruckus Wireless יחוו חדירה נרחבת, בבתי מלון, במוסדות רפואיים, מרכזי השכלה ועוד. כל אלה 'ארוזים' ברשת שותפים ואינטגרטורים, היודעים לתמוך בנו באופן מקצועי וברמת שירות מאד גבוהה".

אירועים קרובים