בעידוד מהנדסי מארוול: בני נוער פיתחו רובוט מיחזור, Green Toy, לשימוש ביתי

רובוט המיחזור, שתוכנן על ידי בני נוער מיוקנעם בתוכנית יזמות פרימיום של עמותת תעשיידע, נחשף לרגל יום כדור הארץ

בני נוער מיוקנעם, המשתתפים בתוכנית יזמות פרימיום של עמותת תעשיידע, מייסודה של התאחדות התעשיינים, חשפו אתמול (א') לכבוד יום כדור הארץ רובוט מיחזור קטן ממדים לשימוש ביתי. קבוצת בני הנוער מכיתת מופת בתיכון אורט שביוקנעם השתתפו בחודשים האחרונים בקורס מיוחד של תעשיידע, בליווי ובהנחיית מהנדסי מארוול (Marvell), שהתנדבו ללמד אותם את תורת המעגל התעשייתי הכולל פיתוח מוצר על כל שלביו: החל מהרעיון, מחקר ופיתוח – ועד ייצור של אב טיפוס עובד.

רובוט המיחזור, Green Toy, נועד לשמש כמשחק חינוכי לילדים בגילים 12-5. בחלקו העליון יש תא המאפשר לילדים להכניס בקבוקים לתוכו, כאשר בעתיד יתווספו תאים נוספים לנייר/ פחיות, וכו'. הרובוט מופעל על ידי שלט שבאמצעותו הוא נע על גלגלים ברחבי הבית, וממנו למחזורית הקרובה.

הצעצוע החינוכי, כך מקווים המפתחים, יעודד ילדים לאסוף פריטים שניתן למחזר, ואף ירתום את כל הבית לטובת הנושא. הפיתוח החינוכי יתמודד בתחרות הארצית של תעשיידע, שתתקיים ב-22 במאי.

בני הנוער מציגים את דגם רובוט המיחזור בטקס סיום התוכנית, מרכז המו"פ של מארוול שביוקנעם. בין המשתתפים: יוסי מיוחס - מנכ"ל מארוול ישראל, סימון אלפסי - ראש העיר יוקנעם, יעל אביב - מנהלת תוכניות תעשיידע, ועוד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים