קבוצת אמן תייצג את Backbase בישראל, המפתחת פורטלי לקוחות לארגונים פיננסים

מוצרי החברה המיוצגת, ה-Lean Portal וה-Bank 2.0, מציעים פתרון לניהול ואופטימיזציה של מערכות שירות הלקוחות המקוונות, ונועדו להגברת הקשר עם הלקוח ולעלייה בהיקף העסקאות דרך האינטרנט ● פרי פוירשטיין, קבוצת אמן: "Backbase מאפשרת לקצר את תהליך הטמעת מערכת חדשה בעשרות אחוזים"

חטיבת הפיננסים והיישומים של קבוצת אמן תייצג בישראל את Backbase, המפתחת פורטלי לקוחות חווייתיים לגופים פיננסים ואחרים.

פתרונות BackBase פועלים על גבי שכבת מערכות המיחשוב בארגון, ואינם מאלצים החלפה סבוכה של מערכות קיימות. מוצרי החברה, ה-Lean Portal וה-Bank 2.0, מציעים פתרון לניהול ואופטימיזציה של מערכות שירות הלקוחות המקוונות, ונועדו להגברת הקשר עם הלקוח ולעלייה בהיקף העסקאות דרך האינטרנט.

הפורטלים של Backbase שמים דגש על חווית המשתמש ומתאימים את מערכות הארגון הישנות לרף הציפיות הגבוה של לקוחות כיום. עוד היא מספקת, בין השאר, אתר אינטרנט מודרני ואינטואטיבי לצד אפליקציות סמארטפון מותאמות, על בסיס המערכות הקיימות. לצד זאת, המערכת מציעה ממשק ניהול נוח למתן שירות: עריכת תוכן, מעקב אחר תהליכים, שיווק חכם לקהלים מפולחים, ועוד.

פרי פוירשטיין, סגן מנהל החטיבה הפיננסית בקבוצת אמן, אמר כי "מדובר במערכת שנותנת ייצוג ישיר לכל הערוצים הישירים של הארגון, בכלים מודרניים ומתקדמים. היתרון המשמעותי שלה הוא מהירות הטמעתה על המערכות הקיימות. החלפת מערכות מיחשוב היא עניין סבוך שאורך חודשים רבים ואף שנים – מהלך אשר כולל עלויות לא מעטות. Backbase מאפשרת לקצר את הטמעת המערכת בעשרות אחוזים, ומציגה יכולות חזקות בדמות פורטל חוויתי ומודרני ללקוח".

פרי פוירשטיין, סגן מנהל החטיבה הפיננסית בקבוצת אמןלדבריו, "מבחינה שיווקית, יש התעניינות רבה בשוק הישראלי. גופים רבים מעוניינים לעדכן את תשתיות האינטרנט שלהם לעולם המודרני, ועל ידי כך לתרום לביצועים העסקיים של החברה. באחרונה התחיל יישום BackBase באחד הבנקים הגדולים בארץ, לאחר תהליך בחינה ארוך ופיילוט מול טכנולוגיות מתחרות. כמו כן, אנו נמצאים בתהליכים מתקדמים עם כמה גופי אנטרפרייז בסקטורים ה-Retail, הטלקום והפיננסים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים