יבמ רוכשת את UrbanCode האמריקנית

החברה הנרכשת מציעה כלים לאוטומטיזציה של תהליכי אספקת תוכנה – ומאפשרת לצמצם את זמן הסבב הנדרש לעדכונים או להצגת יישומים חדשים לשוק

יבמ (IBM) רוכשת את UrbanCode האמריקנית, המציעה כלים לאוטומטיזציה של תהליכי אספקת תוכנה ומסייעת לארגונים בעדכון מהיר של יישומים ניידים, יישומי רשת חברתית, סביבת Big Data ויישומי ענן.

הטכנולוגיה של UrbanCode, על פי החברה הנרכשת, מאפשרת לצמצם את זמן הסבב הנדרש לעדכונים או להצגת יישומים חדשים לשוק – מחודשים ארוכים לדקות ספורות בלבד. הגישה בה נבנו כלים אלה מיועדת לצמצם עלויות וסיכונים, תוך התמודדות עם אתגרי הפניה והשירות לצורכי הלקוחות. זאת, באמצעות שילוב מהיר של ההיזון החוזר המתקבל מן המשתמשים, לטובת בניית יישומים ושירותים איכותיים יותר.

התוכנה של UrbanCode מהווה הרחבה טבעית של אסטרטגיית DevOps של יבמ, המתוכננת לפשט ולהאיץ את מכלול תהליכי הפיתוח והאספקה של תוכנה בעסקים. יכולות אלו מרחיבות גם את מסגרת מיזמי הענן החכם, SmartCloud, וכן את מיזם הניידות MobileFirst של יבמ – זאת באמצעות האצה ופישוט אספקת תוכנה בערוצים אלה. יצוין, כי UrbanCode עובד גם בשילוב עם יישומים מסורתיים, ובכלל זה כלי תוכנת תשתית, בסיסי נתונים ומערכת בינה עסקית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים