תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיתוף פעולה בתחום הפיתוח בין חברת F5 לחברת Websense

הפתרונות המשותפים של שתי החברות מספקים יכולות אבטחת מידע בעלות סקלביליות גבוהה והגנה בזמן אמיתי בפני איומי אבטחת מידע מתקדמים וגניבת נתונים

23/04/2013 14:39

החברות Websense ו-F5 הכריזו על הסכם אסטרטגי ארוך טווח לפיתוח הפתרונות המקיפים והסקלביליים ביותר בשוק לאבטחת מידע בזמן אמת ברשתות. שתי החברות אף הודיעו על הזמינות המיידית של הפתרון הראשון המתבסס על מפת הדרכים המשותפת שלהן בתחום הפיתוח.

הפתרונות המשולבים יספקו אבטחת מידע עתירת ביצועים בזרימת המידע בין משתמשים ליישומים, בכל מקום שבו היא נמצאת. יכולת זו תאפשר יישומי ענן, תשפר את יכולת העבודה של המשתמשים, תוך אבטחה של הקניין האינטלקטואלי ואספקה של הגנה פנימית בזמן אמת מפני איומי אבטחת מידע מתקדמים. הארכיטקטורה מספקת אבטחת מידע דו כיוונית ומודעת להקשר (context-aware), המבוססת על מידע על זהות, מכשיר ומיקום, לצד מידע על יישום, נתונים ויעד.

"חברת F5 מאבטחת את הגישה ליישומים ולנתונים באמצעות פלטפורמת שירותים חכמה ובעלת סקלביליות גבוהה, המותקנת בנקודות אסטרטגיות ברשת", אמר גד אלקין, מנהל אזורי ב-F5. "השותפות שלנו עם Websense מוסיפה הגנות פנימיות בזמן אמת כדי לאבחן איומי אבטחת מידע מתקדמים וגניבת נתונים, דבר ההופך את יכולתם של ארגונים לנהל עסקים לבטוחה יותר".

"השותפות של Websense עם F5 מספקת את פתרונות אבטחת ה-web האפקטיביים והסקלביליים ביותר בשוק", אמר גיא אילון, מנהל אזורי ב-Websense. "יחד, F5 ו-Websense יוצרים פתרונות proxy אשר משלבים אבטחת מידע דו כיוונית ובעלת מודעות להקשר. כך ניתן לקבל החלטות חכמות המבוססות על המשתמש, המכשיר, המיקום, היישום, הנתונים והיעד של המידע".

השותפות מרחיבה את פתרונות F5 הקיימים בתחום הגישה האחודה, פתרונות אשר מספקים גישה מרחוק מאובטחת ומואצת ואיחוד זהויות עבור תשתיות ווב, VDI (ר"ת Virtual Desktop Infrastructure), שרת-לקוח ויישומי SaaS. ארגונים אשר מממשים פתרונות אלה בשילוב עם פתרונות F5 בתחומי הפיירוול להעברת יישומים (application delivery firewall), אבטחת יישומים, ניהול יישומים ניידים וניהול גישה ליישומים, יכולים להגן באופן אפקטיבי על כל טביעות הרגל הארגוניות שלהם.

שתי החברות הודיעו גם על הזמינות המיידית של הפתרון הראשון המבוסס על מפת הדרכים המשותפת שלהן בתחום הפיתוח. פתרון זה ממטב את התאימות ההדדית של פלטפורמות F5 BIG-IP והתקני Websense X10G ו-V-Series. הפתרון המשולב ממנף חלקים נבחרים מטכנולוגיית F5 iApps בכדי לזרז הגדרת תצורה והתקנה. פתרון זה מספק גישה אחודה ואבטחת מידע אפקטיבית כנגד שלבים מתקדמים של איומי אבטחת מידע, כולל גניבת נתונים, ברמה משופרת של סקלביליות ושל זמינות. חברות F5 ו-Websense ימשיכו לשלב את הפלטפורמות שלהן באמצעות סדרת מוצרים בעלות תאימות הדדית.

למידע נוסף על שיתוף הפעולה זה בין החברות

למידע נוסף על האפקטיביות המוכחת של הגנות Websense TRITON

לרקע על פלטפורמת BIG-IP, בעלת הסקלביליות הגבוהה

אירועים קרובים